eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaPrawo do złożenia reklamacjiRe: Prawo do z?o?enia reklamacji
  • Data: 2011-02-02 08:19:21
    Temat: Re: Prawo do z?o?enia reklamacji
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-02-02 07:36, Tomel pisze:
    > On 2011-02-02 07:24, brum wrote:
    >>> Ma BOK racje czy nie?
    >>
    >> Reklamacja powinna zawieraae:
    >> 1) imie i nazwisko albo nazwe oraz adres zamieszkania albo siedziby
    >> u?ytkownika, zwanego dalej "reklamuj?cym";
    >> 4) przydzielony reklamuj?cemu numer, którego dotyczy reklamacja, numer
    >> ewidencyjny nadany reklamuj?cemu przez dostawce us?ug lub adres miejsca
    >> zakonczenia sieci;
    >>
    >> z tego mozna wnioskowac, ze ma racje
    >
    > Heh... abonent jest w ch* daleko. W tej chwili chodzi do góry nogami po
    > Sydney.
    >
    > Kwota to parę złotych ale to kwestia zasad :D
    >
    >
    >
    >

    Abonent może upoważnić dowolną osobę do reprezentowania swoich interesów
    w kraju. Szkoda, że nie pomyślał o tym przed wyjazdem na polowanie na
    kangury.
    Natomiast z Twojego opisu nie wynika, że jest tu gdziekolwiek wina
    operatora, z tytułu niewykonania usługi lub niewłaściwego jej wykonania,
    niezgodnie z umową. Więc nie może być to reklamacja usług telefonicznych.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: