  • 11. Data: 2009-12-09 13:38:59
    Temat: Re: Prawko - mam!
    Od: "Miszel" <n...@d...pl>

    Użytkownik "WITO" <w...@g...com> napisał w wiadomości
    news:dcbc1085-d608-4e88-b556-ef59baea0b17@m3g2000yqf
    .googlegroups.com...

    >Witam wszystkich, pochwalę się, że wczoraj na Odlewniczej w DC
    To w Dystrykcie Kolumbii, czyli Waszyngtonie, jest ulica Odlewnicza???
    W zyciu bym nie przypuszczal.......
    No tak, ale tam u was zeby sie znalezc na dworze to trzeba wyjsc na
    zewnatrz. Nie to co u nas ;)
    Miszel-->mbochen-at-izoo-krakow-pl

  • 12. Data: 2009-12-09 13:40:59
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    > Gratz. To bedzie nas dwoch na tym forum ;) Drugi!!! /denso\

    Pijemy?!!

  • 13. Data: 2009-12-09 15:32:40
    Od: WITO <w...@g...com>

    On 9 Gru, 14:38, "Miszel" <n...@d...pl> wrote:
    > No tak, ale tam u was zeby sie znalezc na dworze to trzeba wyjsc na
    > zewnatrz. Nie to co u nas ;)

    No ale za to na moto możemy pojeździć na dworze, a Wy na polu ;-)

    pzdr
    WITO

  • 14. Data: 2009-12-09 17:44:18
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Miszel pisze:
    > Użytkownik "WITO" <w...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > To w Dystrykcie Kolumbii, czyli Waszyngtonie, jest ulica Odlewnicza???
    > W zyciu bym nie przypuszczal.......

    od dawna uzywasz internetu?

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 15. Data: 2009-12-09 19:27:39
    Od: "Marcin" <a...@i...pl>

    > ponoc niemile bardzo konsekwencje sa jak Cie zlapia
    > (anulowanie egzaminu i zakaz ponownego zdawania przez 2 lata - nie mam
    > potwierdzenia w przepisach, tak slyszalem).

    Zle slyszales.

  • 16. Data: 2009-12-10 07:41:08
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Arni pisze:
    .googlegroups.com...

    > od dawna uzywasz internetu?

    Od komunii.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 17. Data: 2009-12-10 13:17:57
    Od: Lukasz Baranski <g...@o...pl>

    On 9 Gru, 20:27, "Marcin" <a...@i...pl> wrote:

    > Zle slyszales.

    Potwierdzam zle slyszenie. Kara to mandat 500zl jak nie masz prawka
    wogole lub 300zl jesli brakuje ci odp. kategorii (np masz B, a nie
    masz A).
    I lepiej miec kogos, kto w razie czego odstawi moto po ew.
    zatrzymaniu, inaczej dojda koszty holowania i postoju na parkingu
    policyjnym.
    To byla wersja lajtowa. Wersja hard robi sie po wypadku, gdzie do tego
    co powyzej dochodzi ubezpieczalnia, ktora z racji braku uprawnien do
    kierowania pojazdem odmawia wyplaty odszkodowania i koszty wypadku
    pokrywasz z wlasnej kiesy. Oczywiscie bez wzgledu na to, co stanie sie
    na drodze, wypadek jest z twojej winy.

    Mimo to i tak latalem przed zdobyciem uprawnien ;)

    Pozdro,
    L.
    __
    Lukasz B.
    (jeszcze) NT650V, WAW

  • 18. Data: 2009-12-10 16:52:42
    Od: Glub <g...@g...com>

    "Marcin" <a...@i...pl> wrote:

    > Zle slyszales.

    Dokładnie to samo uslyszalem od miśków.

    A jak jest wg Twojej wiedzy?
    --
    Glub

  • 19. Data: 2009-12-10 20:14:05
    Od: jesz <m...@w...pl>

    On 10 Gru, 14:17, Lukasz Baranski <g...@o...pl> wrote:

> [...]
    > na drodze, wypadek jest z twojej winy.
    >
    > Mimo to i tak latalem przed zdobyciem uprawnien ;)

    ... i właśnie ze względu na ewentualne następstwa prawne po kolizji/
    wypadku zmobilizowałem się do zrobienia prawka bo to argument nie do
    zbicia

  • 20. Data: 2009-12-10 21:14:43
    Od: "tomek" <t...@v...pl>

    "Lukasz Baranski" <g...@o...pl> wrote in message
    h.googlegroups.com...
    > Wersja hard robi sie po wypadku, gdzie do tego
    > co powyzej dochodzi ubezpieczalnia, ktora z racji braku uprawnien do
    > kierowania pojazdem odmawia wyplaty odszkodowania i koszty wypadku
    > pokrywasz z wlasnej kiesy.

    Brak uprawnien, brak waznego przegladu itd nie jest podstawa do odmowy
    wyplaty odszkodowania z OC sprawcy, co najwyzej do postepowania regresowego
    ubezpieczyciela wobec sprawcy.

    > Oczywiscie bez wzgledu na to, co stanie sie
    > na drodze, wypadek jest z twojej winy.

    Tak, tu natomiast masz racje, a jak jestes pod wplywem alkoholu to placisz
    podwojnie.

    --
    Pozdrawiam doradcow
    Tomek