  • 1. Data: 2009-12-09 09:16:40
    Temat: Prawko - mam!
    Od: WITO <w...@g...com>

    Witam wszystkich, pochwalę się, że wczoraj na Odlewniczej w DC
    ukończyłem egzamin państwowy na uprawnienia do kierowania
    motocyklami :-D Radość ma tym większa, że człowiek już dawno 30 lat ma
    na karku i łatwo nie było (50% ekipy oblała na placyku, głównie za
    niedorozwinietą pantomimę głową), ale miły staruszek, w filcowej
    czapce a la generał De Gaulle, ciepłym sweterku i marynarce uznał moje
    umiejętności kręcenia głową na boki za wystarczające, aby być, cytuję
    "odpowiedzialnym" motocyklistą. Jak pogoda pozwoli to wyturlam sobie
    mojego nowo nabytego, 2-letniego małego czarnego Bandita i pokulam się
    po Dolnym Mokotowie. A jak nie, to poczekam na prawko i zrobię to
    wiosną w sposób już 100% odpowiedzialny i udokumentowany ;-)

    pozdrawiam,
    WITO

  • 2. Data: 2009-12-09 10:08:08
    Temat: Re: Prawko - mam!
    Od: jesz <m...@w...pl>

    On 9 Gru, 10:16, WITO <w...@g...com> wrote:
> [...]
    > po Dolnym Mokotowie. A jak nie, to poczekam na prawko i zrobię to
    > wiosną w sposób już 100% odpowiedzialny i udokumentowany ;-)

    gratulacje - w taką pogodę robić zalicznie ...
    hehe .. a ile jeździłeś bez dokumentu? :)

  • 3. Data: 2009-12-09 11:26:21
    Od: Nikanor <p...@g...com>

> [...]
    > czapce a la generał De Gaulle, ciepłym sweterku i marynarce uznał
    > moje umiejętności kręcenia głową na boki za wystarczające...

    1) Znajdź mi jedno zdjęcie DeGaulle'a w filcowej czapce.
    2) Jeśli uważasz, że teraz już będziesz mógł przestać kręcić głową, to
    się bardzo mylisz. Teraz to dopiero zaczniesz.
    3) Gratulacje!
    --
    Nikanor [DL650, DR350, Agility125]

  • 4. Data: 2009-12-09 11:32:41
    Od: trud <t...@o...eu>

    Dnia Wed, 9 Dec 2009 01:16:40 -0800 (PST), WITO napisał(a):

    > ...uznał moje
    > umiejętności kręcenia głową na boki za wystarczające, aby być, cytuję
    > "odpowiedzialnym" motocyklistą.

    Bo to podstawa by przeżyć na drodze. Zaraz po umiejętności zatrzymania się.
    A tak ogólnie to gratulacje.

    --
    pozdrawiam
    trud

  • 5. Data: 2009-12-09 11:34:54
    Od: scibor1 <s...@e...pl>

    On 9 Gru, 12:26, Nikanor <p...@g...com> wrote:

    no i raczej nie wyglupiaj sie z jezdzeniem na moto do chwili odebrania
    prawka - ponoc niemile bardzo konsekwencje sa jak Cie zlapia
    (anulowanie egzaminu i zakaz ponownego zdawania przez 2 lata - nie mam
    potwierdzenia w przepisach, tak slyszalem). A dla ulatwienia mozesz
    sobie tutaj: https://www.kierowca.pwpw.pl/ sprawdzic jaki jest status
    Twojego dokumentu.

    scibor
    odliczanie...

  • 6. Data: 2009-12-09 11:39:29
    Od: Lukasz Baranski <g...@o...pl>

    > gratulacje - w taką pogodę robić zalicznie ...

    Wbrew pozorom lepiej (no, moze hamowaniem awaryjnym).
    Jak zdawalem, uwalili mnie na przejezdzie na zoltym swietle przy
    skrecie w prawo (rzekomo - ja mialem zielone, swiatlo zmienilo sie juz
    za mna egzaminatorowi).
    W deszczowa pogode jeszcze powiedzial bym, ze hamowanie moglo
    spowodowac zagrozenie na drodze, a tak to egz byl do poprawki.

    __
    Lukasz B
    (jeszcze) NT650V, WAW

  • 7. Data: 2009-12-09 11:51:20
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Gratz. Nie lataj bez prawka, szkoda nerwó i kasy w razie W. A o ten
    teraz nietrudno.
    Wiosną zapraszamy na TBSZ.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 8. Data: 2009-12-09 12:16:53
    Od: WITO <w...@g...com>

> [...]
    > 2) Jeśli uważasz, że teraz już będziesz mógł przestać kręcić głową, to
    > się bardzo mylisz. Teraz to dopiero zaczniesz.

    1. No dobrze poprawię się. Czapka a la DeGaulle, tyle, że filcowa. Czy
    to coś zmienia?

    @jesz-nie jeździłem bez prawka, tyle co na kursie. uczyłem się za to
    jeździć, a nie zdawać egzamin ;-) Tego ostatniego tylko przez 4
    ostatnie godziny. dzeiń przed i w dniu egz.
    @scibor1 - To chyba urban legend, ale przekonałeś mnie. Podjadę po
    paliwo, zatankuję do pełna, zatykam rurę i niech czeka do wiosny.
    @Lukasz Baranski - przelecialem na żółtym i zgubiłem egzaminatora na
    dobre 2 krzyżówki. Ale wytłumaczyłem, dlaczego tak zrobiłem i przyjął.

    pzdr
    WITO

  • 9. Data: 2009-12-09 12:30:19
    Od: KLOSZ <konradki@USUN_TOwp.pl>

    WITO pisze:
    > Podjadę po paliwo, zatankuję do pełna, zatykam rurę i niech czeka do wiosny.

    Eeee, nie dramatyzuj. Piekny, sloneczny dzien z suchym asfaltemw styczni
    przy tempreraturze +3 - +5 stopni to wymarzona pogoda na mala
    przejazdzke w okol komina. To dobre dla ogolnej zdrowotnosci i hartuje
    (przynajmniej ducha ;-) )

    Gratule i powodzenia (badz czujny i uwazaj na "syndrom MISZCZA")

    Zdrowko
    KLOSZ

  • 10. Data: 2009-12-09 13:22:42
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "WITO" <w...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...
    > Witam wszystkich, pochwalę się, że wczoraj na Odlewniczej w DC
    > ukończyłem egzamin państwowy na uprawnienia do kierowania
    > motocyklami :-D

    Gratz. To bedzie nas dwoch na tym forum ;) Drugi!!! /denso\

    weFAQ&v=qvj