  • Data: 2013-05-19 09:30:54
    Temat: Re: Prawka Am
    Od: DominikS <waldek1996@_NOSPAM_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Yorick napisal

> [...]
    > "poleciałeś" złośliwościami. Dla mnie to mało zabawne.

    > Post Dominiksa spodobał mi się również z paru innych powodów:
    > - po pierwsze, chłopak chce jeździć na dwóch kółkach,
    > - po drugie, chce to robić legalnie,
    > - po trzecie, myśli o bezpieczeństwie (kupno kasku)
    > - po czwarte, sam zarabia na swoje hobby (napisał, że pracuje)
    > - po piąte, chyba mu się w domu za bardzo nie przelewa, skoro wydatek 100
    > złotych jest dla niego problemem...

    > Jak dla mnie jest tu wystarczająco dużo powodów, aby chłopakowi po prostu
    > odpowiedzieć na pytanie, miast częstować go sarkastycznym przytykiem.

    Wielki dzięki za odpowiedź , tak to fakt jestem w gimnazjum ostatnio nasza
    pani na J.polskim dała mi pismo powiedziała , że ma podejrzenie o to , że
    posiadam dysortografię poszedłem na jakieś badania pisałem dyktando ,
    rozwiązywałem zadania , układałem obrazki na czas. Pozwolę sobie zacytować
    Pana Yoricka "> - po piąte, chyba mu się w domu za bardzo nie przelewa,
    skoro wydatek 100
    > złotych jest dla niego problemem..." Mógłbym poprosić mamę/tatę , żeby dali
    mi pieniądze na to Am ale po co ? skoro mogę sobie sam na to zarobić i mieć z
    tego satysfakcję , że sam sobie na to zapracowałem a nie dostałem od mamy w
    domu mamy dobrze, Mam na co potrzebuję ale fajnie się czuję jak sobie sam na
    coś zarobię
    Nie za bardzo rozumiem , czy muszę zmieniać moją kartę motorowerową na AM
    czy nie przepraszam ale nie zrozumiałem.
    P.S 100zł chyba dla każdego nastolatka to jest nie mała kwota ;)? Za 2
    lata mam zamiar zdawać A1 bo jeżdżenie 50ccm jest "męczące" Starałem się
    uważać na interpunkcję i inne znaki , ale zapewne i tak będzie coś nie
    tak , każdy popełnia błędy nikt nie jest doskonały tym bardziej w wieku 14
    lat ...