  • Data: 2013-05-19 09:39:03
    Temat: Re: [OT] Re: Prawka Am
    Od: DominikS <waldek1996@_NOSPAM_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wynik jest tragiczny!
    > Jeśli ktoś chce uzyskać odpowiedź, powinien sformułować pytanie w sposób
    > umożliwiający przeczytanie każdemu a nie tylko sobie podobnym nieukom.

    Taki jest pan inteligętny mam rozumieć ? Jest pan mocny z Polskiego
    interpunkcji i tym podobnych rzeczy . To nie jest forum dla polonistów
    równie dobrze ja mógł bym "Zagiąć pana z przedmiotu biologi z nauki
    Entomologia jeżeli mówi panu to coś jestem w stanie na tą chwile wymienić
    z dokładnością co do litery ponad 100 gatunków PTaszników w języki
    łacińskim . Jeden jest lepszy z tego drugi z tego Nawet dla takiego
    "DEBILA" jak ja jest to oczywiste SENKUJU GUT BAJ Dziękuje panu Yorickowi
    taki "DEBIL" Jak ja nie będzie się już tutaj udzielał