    From: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Prawidłowy montaż wtyku F
    Date: Sun, 6 Jun 2010 23:01:17 +0200

    tak ogolnie , podobny temat jest na :

    pl.rec.telewizja
    Subject: Pasta zabezpieczajaca

    tam tez wspominam o innych mozliwosciach :

    [Szybkozłączka+CaP]
    http://www.hollex.pl/akcesoria/zlaczki/281-szybkozla
    czkacap

    Zastosowanie:
    - częste ściąganie i nakładanie kabla do konwertera lub odbiornika,
    podręczne np. w serwisach, przy testach lub sprawdzaniu sprzętu.
    - przekładanie kabla z jednej anteny (konwertera) do kilku
    odbiorników satelitarnych.

    A przy jednorazowkach:
    [Złączka CaP czarna]
    http://www.hollex.pl/akcesoria/zlaczki/272-zlaczka-c
    ap-czarna-100szt

    Jest wodoszczelna, a czarna złączka jest odporna na promienie
    słoneczne i UV.
    Zalecana jest zwłaszcza przy konwerterach (na zewnątrz) - łączy
    w sobie zwykłą F-kę i jej zabezpieczenie (strata zaledwie 0,08dB).

    -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- (tak na boku)

    > hmm.. jesteś pierwszą osobą od dłuugiego czasu,
    > która zwraca mi uwagę na kodowanie.

    "gógluje"
    jak to pocztkujacy , chce zeby mu inni dobrze zrobili ,
    bo sobie nie moze poradzic

    kiedys programisci gazety , mieli problem prawie z kazdym
    kodowaniem , wiec "spece" piszace z "gazety" pouczli
    wszystkich dookola jak nalezy pisac , zeby im pasowalo

    ze polskimi znakami narodowymi jest ciagle SYF i tylko
    humanisci i inne nieuki sadza , ze jest inaczej

    jezeli uzywasz kilku systemow op. , kilku jezykow , to masz
    krzaczki , a jeszcze gorzej - nie dostaniesz sie do katalogu
    ze sloneczkami bez glebokiej wiedzy informatycznej

    poniewaz na elektrodzie pouczali zeby pisac ą , ę , .... ,
    wiec dalem sobie spokoj i troluje aktualnie na
    http://dvhk.pl/index.php
    wszyscy sa zadowoleni