    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Prawdziwy push w polskich sieciach
    Date: Tue, 11 May 2010 13:56:17 +0200

    Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com>

    > Hmm np u mnie w siedzibie firmy, pod moją kontrolą?

    Jesli taki masz, to oczywiscie mozesz sie czuc bezpieczniej,
    aczkolwiek .. przyjdzie prokurator i zabierze.

    Ale i tak nawet wtedy nie wiesz czy pakiety np z Warszawy do
    Warszawy nie ida przez Sztokholm, NY i Paryz.

    > Technicznie tak jest dokładnie jak piszesz, przy czym niestety
    > jeszcze
    > ciut gorzej :)

    Ale skoro tak, to po co do tego operator ? Zwykly SMS nie wystarczy
    ?

    > Samo bb uczestniczy również jako takie niby proxy w dostepie do
    > wiadomości, czyli ssamy wiadomości przez ocean w 2 strony to raz,
    > co oni
    > z nim tam robią to dwa (jakiś echelon?;) po co to robią, przecież
    > to idzie
    > zrobić 100 razy prościej nie ssając treści w 2 strony,
    > powiadamianie, tak,
    > ale to bajciki, a treść bezpośrednio.

    Bo zaczeli od tego ze udostepniaja klientom poczte u siebie, i nie
    chca tego zmieniac ?

    > Po co komuś tam treść tych wiadomości? Ludzi bussinessu,
    > polityki, managerów,
    > dziennikarzy itd. Może tak, a może nie.

    Jak ktos chce miec bezpieczna poczte to zostaje PGP. Tez zreszta
    amerykanski produkt :-)

    J.