  • Data: 2010-06-19 23:42:41
    Temat: Re: Prawda o awaryjnosci samochodow francuskich
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-06-19 23:25, Yogi(n) pisze:

    > Ja miałem jedną renówkę (kupioną jako niespełna czteroletnią) - i nie,
    > dziękuję. Potem corolla - dziewięć lat bez najmniejszej awarii (zepsuło
    > się radio i wajcha do otwierania bagażnika). Nie byłem uprzedzony do
    > francuzów, ale to auto samo mnie "uprzedziło". Kiedy miało osiem lat w
    > zasadzie nie było miesiąca, w którym nie spędziłoby kilku dni u
    > mechanika, że o jakości wykonania (tapicerka) nie wspomnę - masakra,
    > sama się rozłaziła, przyciski wyskakiwały z deski rozdzielczej, wiecznie
    > psująca się elektryka, zawieszenie (łożyska, amory, wachacze) - po
> [...]

    A ja Ci napiszę po raz kolejny, że Twoje opowieści mają raczej śladową
    wartość merytoryczną. Najpierw kupiłeś jakieś używane francuskie GTI,
    a później kupiłeś cywilną corollę. Ja eksploatowałem/śmy równoległe np.
    R19 i Corollę E10. Fakt - ta rolka to akurat legenda bezawaryjności,
    ale R19 jakoś specjalnie awaryjna nie była - była za to o niebo
    bardziej komfortowa - ot porównanie dwóch podobnych kompaktów.
    Dodatkowo renia miała przynajmniej 2x tyle przebiegu co rolka.
    Po wcześniejszych i późniejszych doświadczeniach z samochodami na
    f (mam na myśli tylko francuskie) mogę spokojnie stwierdzić, że nie
    są one jakoś bardziej awaryjne od konkurencji.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.