  • Data: 2004-01-26 09:02:15
    Temat: Re: Prawda o POL-34
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nastał nam piękny 26 styczeń 2004 roku,
    kiedy to januszek posłał(a) w świat wiadomość
    <s...@k...kezu.org>

    > Stan faktyczny jest taki, ze wiekszosc klientow tpsa korzysta z
    > edukacyjnych zasobow MAN a to powoduje, ze MANY niezbyt chetnie
    > beda chcialy za to placic.

    Czy możecie wymienić te "zasoby edukacyjne", które są dostępne *tylko* w
    akademickich MANach?

    278 ms 111 ms 249 ms do-sask.katowice.tpnet.pl [194.204.145.130]
    83 ms 47 ms 58 ms netra.bs.katowice.pl [212.106.178.7]
    [Nie jest tak źle - Vah.]

    Z niczego, poza Biblioteką Śląska nie korzystam. Może dlatego, że kiedy
    szedłem na uczelnię, to zamiast Internetu, którego za komuny nie było,
    największe zainteresowanie wzbudzało straszące studium wojskowe i do
    zasobów akademickich w Sieci nie zdążyłem się przyzwyczaić. ;-)

    P.s.
    Tlen, O2, Kurnik, czy inna Obórka to nie są - IMHO, oczywiście - zasoby
    edukacyjne.

    Janusz - Vahanara
    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,