  • 11. Data: 2012-10-16 13:12:23
    Temat: Re: Praujaca przednia szyba....
    Od: onarjusz <z...@o...pl>

    W dniu 2012-10-15 23:32, Tomasz pisze:
    > po nastaniu przymrozkow, spadkow temp do 5-10C
    > mam problem z przednia szyba, jest ona zamazana, mokra i musze ja wycierac
    > w innych autach nie mialem problemu z szybami wenetrznymi
    >
    > co jest przyczyna? jak temu zaradzic?

    Nagrzewnica! Wymienić nagrzewnice!

  • 12. Data: 2012-10-16 15:57:59
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Mon, 15 Oct 2012 23:32:42 +0200, Tomasz napisał(a):

    > po nastaniu przymrozkow, spadkow temp do 5-10C
    > mam problem z przednia szyba, jest ona zamazana, mokra i musze ja wycierac
    > w innych autach nie mialem problemu z szybami wenetrznymi
    >
    > co jest przyczyna? jak temu zaradzic?

    Filtr kabinowy kiedy był wymieniany ?

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 13. Data: 2012-10-16 23:07:45
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Tomasz pisze tak:

    > a mozesz sensowniej? powypadkowy to nie jest, ale przednia szybe
    > mial wymieniana

    no to takie gdybanie, cos niedopasowane, coś zwichrowane,
    coś przecieka itp

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 14. Data: 2012-10-16 23:13:03
    Od: "Tomasz" <n...@w...pl>

    Użytkownik "huri_khan" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Filtr kabinowy kiedy był wymieniany ?

    no tak mysle ze to bedzie to obadam i dam znac

  • 15. Data: 2012-10-16 23:13:24
    Od: "Tomasz" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Michal Lukasik" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
    > BTW. Kiedy ostatnio wymieniłeś filtr kabinowy?

    to jest dobry trop dam znac

  • 16. Data: 2012-10-17 01:00:16
    Od: Filip <b...@m...pl>

    W dniu 2012-10-16 11:56, t? pisze:

    > Jeśli Tobie kot szcza do łba, to nie musi oznaczać, że innym też kot
    > szcza do łba. Nie oceniaj innych po sobie, nie każdy jest Ci podobny!

    Tobie nawet w połowie nie brakuje do inteligencji kota.

  • 17. Data: 2012-10-17 10:09:50
    Od: tÎż

    Filip wrote:

    > Tobie nawet w połowie nie brakuje do inteligencji kota.

    Kolejny analfabeta... Wracaj do zoo i więcej nie uciekaj z klatki!

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 18. Data: 2012-10-18 00:02:03
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam.pl>

> [...]

    > mam problem z przednia szyba, jest ona zamazana, mokra i musze ja wycierac
    > w innych autach nie mialem problemu z szybami wenetrznymi

    Przyczyną jest wilgoć, być może też brudna szyba od środka.

    Umyj dokładnie denaturatem szybę, a następnie pozbądź się wilgoci z nawiewu
    (filtr kabinowy, odgrzybianie, czyszczenie kanałów i odpływów z podszybia)
    i z kabiny (w suche dni nagrzewanie wnętrza i wietrzenie, suszenie na
    kaloryferze wszystkich dywaników, wożenie i wymienianie na suche
    higroskopijnych rzeczy - np. starych, suchych gazet).

    Jak w aucie jest sucho, to nic nie paruje.

    Każda rajdówka z której wylatuje cała podsufitka, wykładziny, boczki,
    wygłuszenia i wszystko to co trzyma wodę, natychmiast przestaje parować.

  • 19. Data: 2012-11-28 22:21:07
    Od: "Tomasz" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Każda rajdówka z której wylatuje cała podsufitka, wykładziny, boczki,
    > wygłuszenia i wszystko to co trzyma wodę, natychmiast przestaje parować.

    wymienilem filt kabinowy i niestaty nadal szybki paruja
    nagrzac auto nie sposob chyba ze wepchne do wewnatrz 4 farelki na godzinke:)
    z auta pozbylem sie wszelkich klamotow ktore moglby by wsiaknac wode
    dywanki sa gumowe.. klima off mam

    posiadam preperat do odgrzybiania ale jego stosowanie w tych warunkach mija
    sie z celem
    klima musialby chodzic na maxa ma to sens przy obecnej temp. zewnetrznej?

  • 20. Data: 2012-11-29 00:37:17
    Od: "zaemka" <N...@w...pl>

    albo masz włączony "obieg zamknięty" powietrza,
    albo nieszczelna nagrzewnica ;-(