  • Data: 2013-06-18 00:56:46
    Temat: Re: Pralka
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-06-17 23:27, J.F. pisze:

    > No tak prawde powiedziawszy ... glupie te baby ... zero pojecia o BHP.
    > Gdzie kask, gdzie ochrona przed wkreceniem wlosow :-)
    >
    > Dobrze ze maja niska predkosc.

    A ja się w sumie dziwię, że we współczesnym świecie, gdzie produkuje się
    tyle pierdułowatych gadżetów, ktoś nie wpadł na to, żeby wyprodukować
    "pralkę do prania ludzi", oczywiście jako taką zabawkę.

    Cechy specyficzne:

    * bęben z plastiku zapobiegający bolesnym uderzeniom
    * konstrukcja uniemożliwiająca wkręcenie włosów
    * klapa otwieralna od środka w każdej chwili (jako wyłącznik bezpieczeństwa)
    * niewielkie obroty
    * temperatura ograniczona do 30 st. C.

    Oczywiście taka pralka jako narzędzie nie miała by żadnego praktycznego
    sensu, ale może by się sprzedała jako ekstrawagancka zabawka.