  • 11. Data: 2010-06-03 14:15:38
    Temat: Re: Praktyki P@yp@1@
    Od: StaM <q...@g...com>

    On 3 Cze, 15:56, Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> wrote:

    > E tam. Jak raz wczoraj autoryzowalem nowe konto PP przelewami
    > wlasnie i nie bylo zadnych problemow...
    >
    > Po prostu ktos sie wpasowal postepowaniem w jakis wzorzec
    > i machina zadzialala jak miala zadzialac. Przy takiej skali nie wyobrazam
    > sobie zreszta, zeby kazda sprawe mial zalatwiac czlowiek...

    ...tez jestem tego zdania. Nie mialem takich problemow przy
    dziesiatkach podobnych transakcji.
    Musze tylko pilnowac by suma na moim koncie nie byla za duza.
    Pozdrawienia StaM

  • 12. Data: 2010-06-03 14:16:44
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Marcin [3M]" <m...@g...pl> wrote in message

> [...]
    > -zakwestionowanie mojej akcji zasilenia konta (żądanie wyjaśnienia, za co
    > te pieniądze). O tyle jest to ciekawe, że nie zapytano mnie, dlaczego
    > takie przesłanie miało miejsce. Wyjaśnienie żadnej ze stron nie jest
    > skuteczne, żądają... dowodu wysyłki towaru (mimo iż przesyłając pieniądze
    > zaznaczyłem "inne", a nie zapłatę za cokolwiek.
    >
    > Dostali: zdjęcie dowodu, prawa jazdy, zdjęcie wyciągu bankowego z
    > imieniem, nazwiskiem i adresem. Pod wyciągiem chcą widzieć listę
    > transakcji.
    > IMO podpada to pod chęć wyłudzenia danych osobowych.

    Znajomy przekroczyl limit na swoim koncie PP i tyle, standardowa procedura
    wyraznie opisana na stronie PayPal.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 13. Data: 2010-06-03 16:58:39
    Od: kwak <k...@g...pl>

    On 6/3/2010 4:32 AM, Marcin [3M] wrote:
    > Ma ktoś sposób na praktyki tego *!%&*!!!?
    > Zasiliłem pieniędzmi znajomego jego konto, jego konto w związku z tą
    > transakcją zablokowali, żądają numeru kołnierzyka, a ja nawet nie
    > zostałem poinformowany że coś jest nie tak.
    > Znaczy, gdyby to była konkretna kasa, miałbym umoczone (znajomy być może
    > też), a oni się dobrze bawią.
    > Kosz, to gorzej niż z kontem dolarowym za komuny.

    Mialem to samo. ( rachunki za smieci, gaz, ksero dow. nie pamietam co
    jeszcze) Po ok 2 tyg walki wreszcie pieniadze sa na koncie. Chodzilo o
    kwote $500

  • 14. Data: 2010-06-03 17:02:16
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <hu89so$70o$1@node2.news.atman.pl>,
    Marcin [3M] nabazgrał:

    > Dzięki za GCo, przyjrzę się.

    Tylko od razu powiem, że GC ma spore ograniczenie: zezwalają tylko
    na przepływ pieniędzy klient-sprzedawca (żadnych darowizn).

    --
    Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
    Klastrami Polska stoi

  • 15. Data: 2010-06-03 17:26:14
    Od: StaM <q...@g...com>

    On 3 Cze, 18:58, kwak <k...@g...pl> wrote:
> [...]

    > Mialem to samo. ( rachunki za smieci, gaz, ksero dow. nie pamietam co
    > jeszcze)  Po ok 2 tyg walki wreszcie pieniadze sa na koncie. Chodzilo o
    Nic z tego nie rozumie, moze adres niezajestrowany?
    StaM

  • 16. Data: 2010-06-03 22:56:42
    Od: kwak <k...@g...pl>

    On 6/3/2010 10:26 AM, StaM wrote:

    > Nic z tego nie rozumie, moze adres niezajestrowany?
    > StaM

    Ja tez nic nie rozumie. Wszystko zarejestrowane adres, konto w banku
    potwierdzone w Paypal. Najpierw chcieli ksero dow. potem rachunki gaz,
    woda itp. w koncu doczepili sie ze dzwonie do nich z nie polskiego
    numeru tel i emaile wysylam z za granicy. Nie mialem ochoty tlumaczyc
    gdzie i po co przebywam za granica i polecilem bratu zadzwonic z
    polskiego numeru. Po dwoch tygodniach walki otrzymalem pieniadze

  • 17. Data: 2010-06-04 00:06:39
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    On 2010-06-03, l...@l...localdomain <l...@l...localdomain> wrote:
    > No niestety Paypal jest znany z robienia problemów jeśli nie autentyfikujesz
    > się jedyną słuszną metodą (CC). Dlatego jak jest wybór, to ja wolę użyć

    Z CC jest na paypalu to samo jeśli przekroczysz pewną sumaryczną kwotę
    tranzakcji.

    --
    Marcin

  • 18. Data: 2010-06-04 02:34:58
    Od: "tomikiru" <t...@g...com>

    Na szczęście mają oko na cfaniakóff z polakowa

    Maciej

  • 19. Data: 2010-06-04 10:48:20
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> wrote in message

    > Z CC jest na paypalu to samo jeśli przekroczysz pewną sumaryczną kwotę
    > tranzakcji.

    Bo trzeba czytac instrukcje i potwierdzic konto, zanim zablokuja. Od lat
    korzystam z paypala, place tam kredytowa, zwykla VISA debetowa i
    bezposrednio z konta, zakupy po calym swiecie i czasem przelewy rodzinie czy
    znajomym za przysluge i zadnego problemu nigdy nie mialem.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 20. Data: 2010-06-04 11:13:50
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

    > Bo trzeba czytac instrukcje i potwierdzic konto, zanim zablokuja.

    Zablokowali w momencie odpalenia procedury uwiarygadniania.
    I co ty na to?
    Moje, uwiarygodnione (cc) także zablokowali. Po rozmowie z kimś z obsługi.
    I chcą całego szeregu dokumentów. Jeżeli znasz nasze realia, to zapewne
    wiesz, że można nie płacić rachunku za śmieci i mieszkać pod adresem innym
    niż adres zameldowania.
    Dzięki temu PP może żądać od ciebie wszystkiego - nie tyklo dokumentu
    tożsamości, ale również dokumentów skarbowych (a możesz mieć DG poza
    miejscem zameldowania) itp.
    Prawa jazdy i dowodu nie honorują. Autoryzacja CC im nie wystarcza.
    Normalnie, próbują wyciągać maximum danych osobowych.
    Poza tym zwróć uwagę, że PP na ma w Polsce siedziby. Teraz widzę, jakie to
    może generować problemy, bo mogę się odwołać do instytucji unijnych lub
    sądów brytyjskich.
    Swoją drogą, mamy problem, bo ktoś nie dostał płatności...
    A PP chce 35eur za zwrot kasy będącej na koncie.