eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklePraktyczny kurs pierwszej pomocy(w wypadkach komunikacyjnych). › Re: Praktyczny kurs pierwszej pomocy(w wypadkach komunikacyjnych).
    From: Sqeeb <s...@i...community>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Praktyczny kurs pierwszej pomocy(w wypadkach komunikacyjnych).
    Date: Mon, 11 May 2009 11:25:37 +0200

    "Power" <p...@i...pl> wrote:

    > Te europejskie certyfikaty o których piszesz to stadardowe programy
    > szkoleniowe - czyli np BLS albo AED.. normalne standardowe programy nie ma w
    > nich nic niewła?ciwego.
    >
    > Kolega squeeb: nie wiem skad jeste?, ale warto sie nawet przejechać do

    Że niby ja? A mógłbyś używać synonimów typu 'autor wątku, wątkodawca, pytający'
    skoro nie potrafisz skopiować/przepisać pięcioliterowego nicku? Ja rozumiem,
    że te 'u' to mógłabyć literówka, ale ja się podpisuje z dużej litery.

    > dobrej firmy na kurs. Taki kurs trwa dzień lub dwa dni. Czyli weekendzik. I
    > przydaje sie niezależnie od tego czy sam bierzesz udział w zdarzeniu czy

    Dzień lub dwa? Po ile godzin dziennie? Więcej pewnie na przysposobieniu
    obronnym w szkole przerobiłem niż przerobiłbym na takim kursie.

    > jeste? ?wiadkiem. Jedna rzecz: kurs to jedno, ale wiedza i umiejętno?ć
    > zanika bardzo szybko po kursie, zwłaszcza że nie masz okazji tego ćwiczyc na
    > bież?co. Wiec warto sie nastawic na to że robie kurs a potem co roku, co pól

    Wolałbym nie mieć okazji ćwiczyć tego naprawdę, a z godzinami doszkalającymi
    pewnie będzie jeszcze większy problem niż z samym kursem.

    > roku sie doszkalam przez pare godzin, w przeciwnym razie człowiek raczej
    > się oszukuje że potrafi nie?ć pomoc. No i ze względu na ograniczenia czasowe
    > żaden kurs nie przeszkoli cie w resuscytacji przez 30 min a tu już wyglada
    > to zupełnie inaczej :( niż na 5 minutowym te?cie na szkoleniu

    Dlatego też nie chce dwódniowego kursu. Kurs na młodszego ratownika wodnego
    trwa około 5 miesięcy w trybie weekendowym po 6 godzin dziennie średnio.
    I chyba się na to wybiore w tym albo przyszłym roku.

    > Tu masz np. dobr? firme z wawy
    > http://www.emermed.com.pl/index.php?strona=szkolenia

    Mhm.

    --