  • Data: 2015-01-12 21:51:34
    Temat: Re: Prad odnawialny
    Od: bartekltg <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 12 stycznia 2015 20:49:15 UTC+1 użytkownik Michał Baszyński
    napisał:

    > BTW - są elektrownie jądrowe, które nie potrzebują wzbogacanego uranu -
    > pracują na naturalnym, np. kanadyjski CANDU

    Zawsze coś.
    Ale ekonomicznie chyba znacznie lepiej nie wychodzi,
    skoro wszyscy tego nie robią (Konstrukcja nowa nie jest).

    Ostatnio słyszałem ciekawy (jak na razie jedyny,
    z którym od biedy mógłbym się zgodzić) argument
    przeciw energetyce atomowej:
    Zużywamy paliwo o najlepszym stosunku masy do energii,
    a to jest najważniejsza cecha przy podróżach w kosmos.

    pzdr
    bartekltg