  • Data: 2023-09-07 09:47:28
    Temat: Re: Prad do wibratora jest tanszy niz do auta
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > :-D
    >
    > "totalny brak wiedzy" rozumiałbym jako "wyssane z palca" oraz na
    > dodatek, nie jest prawdą.

    Bo tak jest.
    Bev potrafią się ładować niższym prądem bez problemu, więc jest to
    informacja wyssana z palca i nie jest prawdą.

    > Skąd pochodzi wiedza - dostałeś.

    Dostałem tylko dowód na nieumiejętność szukania i wyciągania wniosków.
    Bo to ile trwa ładowanie auta przy 10A, nijak nie implikuje że nie
    potrafi wolniej.
    To zupełnie nie o tym były informacje na tej stronie.