  • Data: 2014-05-29 16:37:50
    Temat: Re: Praca elektryk monter ZE
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "uzytkownik" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:5387419c$0$2357$65785112@news.neostrada.pl...

    > Ten pierwszy, bo jest z pełnej mąki żytniej, na zakwasie, pyszny, syty i
    > pachnący, a przede wszystkim zdrowy.

    I trzyma świeżość, trzyma, trzyma, trzyma... I SIĘ NIE PSUJE, mimo braku
    "chemii".

    > Ten drugi to "nadmuchany" chemią pseudo chleb bez smaku i bez zapachu,
    > który po zgnieceniu przypomina suchy wawel, a po ukrojeniu kromki środek

    A co smok na to? :)) (wawel) :))

    > wypada. Zjadając kromkę trzeba dłonią podtrzymywać wędlinę, bo przelatuje
    > przez kromkę jak przez otwór w sedesie :)

    I na drugi dzień jest suchy, jeśli się nie zapakuje w folię, albo
    spleśniały, bądź megagumowaty (pozdrawiam p. Gienię z bufetu w mojej dawnej
    pracy, mistrzyni bułeczek kauczukowych, mięciutkie na drugi dzień, ale taka
    guma, jak donaldówa conajmniej, balonów tylko prakowało). Ale nic to,
    kupowałem cytronetę i dwie bułeczki, ta jedzona, odbijając się od
    wszystkiego - jak guma, zabijała po drodze zarazki :)

    --
    Spamerów i "pytaczy" informuję, iż bardzo narażają się na to, że ich
    adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.