  • Data: 2010-06-08 20:58:23
    Temat: Re: Praca dla elektronika praktykującego.
    Od: zenek <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Irek N. pisze:

    > Ależ nie chodzi o wszystkie uC. W zupełności wystarczy jeśli będzie znał
    > jedną rodzinę, byle dobrze. Zresztą, jeśli ma się opanowaną jedną, to
    > poznanie drugiej nie jest już takie kłopotliwe i nie mam na myśli
    > drugiej, później trzeciej i tak dalej. W zasadzie to nikt nie będzie się
    > wtrącał zbytnio, jeśli wybierze samodzielnie coś sensownego od strony
    > technicznej. Podobnie z protokołem - to tylko przykład zresztą.
    >
    > Irek.N.

    Jak mowi reklama takie rzeczy to tylko w erze. Zauwaz ze uC zaczynaja
    sie od np od ATTINY i nie sadze zeby ktos kto zna doskonale te klase uC
    potrafil cos sensownego zrobic z PowerPC i odwrotnie. Podobnie z
    bezprzewodem moze to byc prosta transmisja kilku bitowa typu pilot TV
    albo WiFi.
    To tak jakbys chcial zatrudnic do serwisu mercedesa faceta co sie zna na
    snopowiazalkach.

    Sprecyzuj konkretnie swoje potrzeby a pewnie ktos sie odezwie .