  • 1. Data: 2009-10-22 13:16:20
    Temat: Praca dla Przedstawicieli Handlowych i Medycznych
    Od: Kazan <f...@o...pl>

    Sprawdź czy oferty spełniają Twoje oczekiwania:

    www.przedstawicielehandlowi.pl

  • 2. Data: 2009-10-22 14:06:48
    Od: ethanak <s...@b...pl>

    Dnia Thu, 22 Oct 2009 06:16:20 -0700, Kazan napisał(a):

    > Sprawdź czy oferty spełniają Twoje oczekiwania:

    Sprawdziłem: ni chuja.

    ethanak
    --
    mailto=window.atob('ZXRoYW5ha0Bwb2xpcC5jb20=');
    http://milena.polip.com/ - nie czekam na Ivo!

  • 3. Data: 2009-10-23 15:35:22
    Od: "Radek N." <n...@g...pl>

    ethanak pisze:

    > Sprawdziłem: ni chuja.

    Ja znalazłem takie coś "Fitness - Sales Repprep... coś tam". Oferują
    cytuję "faktyczną możliwość współpracy z profesjonalnym i sympatycznym
    zespołem fachowców"... spełnia to moje najdziksze oczekiwania ;)

    --
    Radek N.