  • 71. Data: 2011-03-13 15:42:00
    Temat: Re: Pozytywny poniedziałek - akcja policji
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    W dniu 2011-03-13 14:06, Cavallino pisze:

    > Jeśli to jest wlot do miasta, to oczywiście że tak.
    > Kodeksu nie znacie, że macie wątpliwości?

    Nie jest wlot do miasta - to jest w mieście i terenie zabudowanym. Tak
    samo jak wjazd na S8 z jednej strony. Jeśli nie ma tam tabliczki z
    końcem terenu zabudowanego (w wydaje mi się że nie ma), to idzie ona
    (przynajmniej w jedną stronę;) w zabudowanym.

    Shrek.

  • 72. Data: 2011-03-13 16:10:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Shrek" <lskorupka@wirtualna> napisał w wiadomości news:

> [...]
    > terenu zabudowanego (w wydaje mi się że nie ma), to idzie ona
    > (przynajmniej w jedną stronę;) w zabudowanym.

    Jeśli wcześniej była tabliczka z początkiem zabudowanego, to oczywiście masz
    rację.

  • 73. Data: 2011-03-13 16:20:31
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    W dniu 2011-03-13 16:10, Cavallino pisze:

    > Jeśli wcześniej była tabliczka z początkiem zabudowanego, to oczywiście
    > masz rację.

    Zapewne gdzieś była. W końcu ta trasa zaczyna się bliżej centrum
    Warszawy niż jej granic;)

    Shrek.

  • 74. Data: 2011-03-13 16:22:47
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Zapewne gdzieś była. W końcu ta trasa zaczyna się bliżej centrum Warszawy
    > niż jej granic;)

    Kończy.
    A te kończące się nie liczą. ;-)

  • 75. Data: 2011-03-13 16:31:45
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    W dniu 2011-03-13 16:22, Cavallino pisze:

    > Kończy.
    > A te kończące się nie liczą. ;-)

    Zależy kto gdzie mieszka - dla mnie się zaczyna:P

    Shrek

  • 76. Data: 2011-03-13 16:50:55
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 13 Mar 2011 14:05:53 +0100, Cavallino wrote:

    >To nie ma znaczenia.
    >Nie ma tablicy na danej drodze=teren niezabudowany.
    >Stan faktycznyc (w sensie czy są domki czy nie) od wielu lat nie ma
    >znaczenia.

    Wiem.
    Ale teza byla ze nie mozna _budowac_ autostrad i ekspresowek na
    terenie zabudowanym. Mozna, a nawet trzeba.
    A potem sie gotowa droge odzabudowuje :-)

    J.

  • 77. Data: 2011-03-13 18:10:00
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Wiem.
    > Ale teza byla ze nie mozna _budowac_ autostrad i ekspresowek na
    > terenie zabudowanym.

    Co należało pewnie odczytywać "nie można na nich stawiać znaków teren
    zabudowany".

  • 78. Data: 2011-03-16 16:00:27
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2011-03-12 10:11, Shrek pisze:
    > Serio na wjeżdzie z TT jest znaczek koniec terenu zabudowanego?

    <http://img638.imageshack.us/i/p1010982e.jpg/>
    Na każdym wjeździe i zjeździe.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 79. Data: 2011-03-16 16:47:04
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    W dniu 2011-03-16 16:00, Rychu pisze:

    > <http://img638.imageshack.us/i/p1010982e.jpg/>
    > Na każdym wjeździe i zjeździe.

    Właśnie chciałem pisać sprostowanie - wydaje mi się, że na początku nie
    było - poprawili, albo się po prostu mylę.

    Shrek.

  • 80. Data: 2011-03-16 21:02:17
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 16 Mar 2011 16:47:04 +0100, Shrek <lskorupka@wirtualna> wrote:

    >Właśnie chciałem pisać sprostowanie - wydaje mi się, że na początku nie
    >było - poprawili, albo się po prostu mylę.

    Przecież to zdjęcie było robione przed otwarciem trasy.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280