  • Data: 2011-03-09 17:36:31
    Temat: Re: Pozytywny poniedziałek - akcja policji
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-09 10:22, Cavallino pisze:

    > Nie, wtedy obowiązuje Cię przepis dotyczący skręcania w lewo.

    Czyli nie w każdym. Jakiś postęp.

    > Nie wypowiadałem się o tym sformułowaniu.

    Wypowiadałeś się o przepisie - a przepis jest taki, że jak są co
    najmniej dwa pasy w każda stronę, to masz jechać prawą połową jezdni, a
    nie koniecznie przy prawej krawędzi.

    > Aaaa, o to chodzi.
    > To już było wyjaśnienie tego przepisu dla niekumatych.

    Dobra - wróćmy do przepisu - czego nie rozumiesz w "prawej połowie".
    Lewy pas leży w prawej czy w lewej połowie?

    Shrek.