  • Data: 2011-03-08 14:51:21
    Temat: Re: Pozytywny poniedziałek - akcja policji
    Od: WW <w...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A nie trąbią modulowanie i nie migają wściekle na niebiesko? :-)

    Tylko raz !.
    Jadący na czele BMWX5 miał na dachu niebieski błyskacz, sygnału nie
    było. Jednak nie był oznakowany jako radiowóz Policji, karetka ani wóz
    straży pożarnej a więc nie widziałem powodu, aby zmienić tor jazdy.
    Jak mnie wreszcie wyprzedzili, po prawej, okazało się, że za nim jechało
    jeszcze jedno X5, potem dwa osobowe i na końcu jeszcze jedno terenowe.
    Skorzystałem z CB i otrzymałem bardzo pozytywny odzew od innych kolegów
    kapeluszników na drodze. Jeszcze długo widziałem na prostej kolumnę
    uporczywie przeciskającą się przez Gierkówke na wysokości Radomska.

    :-)

    Wszyscy pozostali to zwykli piraci drogowi z pełna świadomością łamiący
    przepisy o prędkości maksymalnej.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

    .