  • 21. Data: 2009-04-25 22:27:45
    Temat: Re: Pozycjonowanie stron - jak zacząć?
    Od: q...@g...com

    > Teraz powstała jeszcze nowsza strona, robiona przez fachowców,
    > którzy nie znają np. pojęcia funkcji rekurencyjnych,
    > a o poprawności kodu gdzieś tam słyszeli ale nie wiedzą o co biega.
    > Jedynym plusem nowej strony jest możliwośc edycji opisu towarów
    > (jako taki CMS) i działające formularze (ale uwaga, formularze mimo [....]

    Nie znają pojęcia w sensie, że właśnie używają ( a w sumie się nie
    powinno bo to narzut obliczeniowy związany z wywoływaniami funkcji,
    zreszta kazdy algorytm rekurencyjny da sie zrealizowac iteracyjnie, co
    czesto jest szybsze - tylko że rekurencyjnie zwykle latwiej
    zrozumiec ;) czy że nie używają?

  • 22. Data: 2009-04-26 06:24:51
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Jesteś sławny! :))

    http://www.wykop.pl/link/174229/historia-pewnej-stro
    ny-www

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 23. Data: 2009-04-26 06:30:10
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Sat, 25 Apr 2009 15:05:14 -0700 (PDT), a...@m...net napisał(a):

    > Na wszystkie pytania odnośnie SEO znajdziesz na forum PiO.

    Natomiast jak elegancko odpowiadać na posty w usenecie znajdziesz m.in.
    tutaj:
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

    :)

    Zaś co do PiO - IMHO lepiej nie zaczynać od tego forum. Chyba że ktoś ma
    bardzo mało pieniędzy i bardzo dużo czasu. Spora część rozmówców niczego
    nowego nie wnosi, ciężko czasem coś pośród całego szumu wydobyć coś
    ciekawego. Lepiej zacząć od jakiejś książki, opanować podstawy działania
    mechanizmów i potem dopiero rozwijać i uaktualniać wiedzę o wybrane blogi i
    może m.in. PiO właśnie.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 24. Data: 2009-04-26 08:40:51
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    ant pisze:

    > [8<]

    Huh, nie wiem jak innym tutaj, ale mi do śmiechu wcale nie było jak to
    czytałem :/
    Masz zdrowie i cierpliwość, ja bym ich już dawno zjechał "na ethanaka" ;]

    > Nie mam siły już sprawdzać literówek, więc sorry z dołu ;)

    Dzięki że Ci się chciało pisać, może ktoś nadający się na bohatera
    takiej historii to kiedyś przeczyta i się czegoś nauczy.

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";

  • 25. Data: 2009-04-26 08:42:42
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    Kapsel pisze:
    > Przy projektach za taką kasę, jako szef szukałbym jakiegoś zewnętrznego
    > konsultanta

    Pewnie był konsultant, mr "tak, da radę" z firmy która stronę robiła.

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";

  • 26. Data: 2009-04-26 09:30:35
    Od: "t...@g...com" <t...@g...com>

    hahaha wspaniała historia :D!

  • 27. Data: 2009-04-26 11:24:03
    Od: ethanak <s...@b...pl>

    Dnia Sun, 26 Apr 2009 10:40:51 +0200, Paweł Piskorz napisał(a):

    > [...]
    > Masz zdrowie i cierpliwość, ja bym ich już dawno zjechał "na ethanaka"

    Że co jak gdzie ponieważ?

    ethanak
    --
    mailto=window.atob('ZXRoYW5ha0Bwb2xpcC5jb20=');
    http://milena.polip.com/ - nie czekam na Ivo!

  • 28. Data: 2009-04-26 16:39:31
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    ethanak pisze:

    > Że co jak gdzie ponieważ?

    Zdarza Ci się ostro jeździć po ludziach, a "bohaterom" ww. historii by
    się taki opieprz przydał ;]

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";

  • 29. Data: 2009-04-26 20:33:45
    Od: "Negatyw" <n...@U...o2.pl.invalid>

    Użytkownik "troxxtor" <t...@U...USUNTOTEZ.com> napisał w
    wiadomości news:gst6nj$17v$1@achot.icm.edu.pl...

    > Na temat ten pewnie napisane jest więcej niż na temat smażenia łososia w
    > cebuli w google, także tam skieruj swoje macanie :-)

    Dzięki. Mam nadzieję, że znajdę też coś z łopatologicznej literatury w
    księgarni. Może są jakieś kursy na ten temat za rozsądne pieniądze?

    Pozdro

    Negatyw
    negatyw001(małpa)o2.pl
    ----------------------

  • 30. Data: 2009-04-27 18:02:42
    Od: ant <a...@n...tld>

    q...@g...com wrote:
> [...]
    > zreszta kazdy algorytm rekurencyjny da sie zrealizowac iteracyjnie, co
    > czesto jest szybsze - tylko że rekurencyjnie zwykle latwiej

    W takim sensie, że dorobienie kolejnego poziomu zagłębienia
    w katalogu produktów wymagało tygodnia pracy i przebudowywania
    połowy "silnika" i bazy :-) Już nie będę wspominał o tym,
    że odwiedzający stronę gubi się przy trzech poziomach,
    a u nas jest 5 w porywach 6 :-) Nawet pracownicy mają problem
    ze znalezieniem danego towaru na własnej stronie 8-)