  • Data: 2009-04-27 21:51:23
    Temat: Re: Pozycjonowanie stron - jak zacząć?
    Od: ant <a...@n...tld> szukaj wiadomości tego autora

    Paweł Piskorz wrote:
    > Huh, nie wiem jak innym tutaj, ale mi do śmiechu wcale nie było jak to
    > czytałem :/
    > Masz zdrowie i cierpliwość, ja bym ich już dawno zjechał "na ethanaka" ;]

    Po nich to spływa, niestety, a cierpliwość mam, za młodu dużo wędkowałem.
    No może dokładniej miałem cierpliwość, teraz już sobie odpuściłem
    walkę i "załatwiłem" w zarządzie "odpieprzenie się" ode mnie
    jak im coś ze stroną nie pasuje, bo w końcu nie ja ją robiłem :)
    Robię tak jak wspomniałem, własną wersję i zobaczymy.

    > Dzięki że Ci się chciało pisać, może ktoś nadający się na bohatera
    > takiej historii to kiedyś przeczyta i się czegoś nauczy.

    Powiem szczerze, że zaskoczyliście mnie odbiorem moich wypocin
    bardzo pozytywnie, bałem się tu zaglądać ze dwa dni, bo raczej
    spodziewałem się jeżdżenia po mnie, a tu miła niespodzianka :)
    No i ten wykop - rzeźnia ;-D