  • Data: 2009-04-27 23:07:11
    Temat: Re: Pozycjonowanie stron - jak zacząć?
    Od: ant <a...@n...tld> szukaj wiadomości tego autora

    iso wrote:
    > "ant" napisał:
    > Rozumiem, że trzeba dotrzeć do ostatniego poziomu,
    > żeby zobaczyć produkty a ty chciałbyś, żeby rekurencyjnie
    > pokazywali co jest w podkategoriach?

    Nie, chodziło o samo wyświetlenie drzewa kategorii
    produktów/usług - bez konkretnych towarów/usług - jako
    element nawigacyjny katalogu.

    > Teoria zbiorów, jest dobrym zastąpieniem teorii struktury
    > drzewiastej i nie wymaga rekurencji, żeby wiedzieć
    > co jest w podkategoriach lub inaczej nazywając je podzbiorami.
    > Przy takiej ilości podkategorii mógłbyś
    > dla łatwiejszego przeglądania oczekiwać również
    > nie tylko wielopoziomowej ale i wielowymiarowej nawigacji.

    > Z punktu widzenie firmy wykonującej,
    > nie szukałbym winy w firmie, która wam wykonywała
    > stronę lecz we własnym gronie czego zapewne masz świadomość.

    Tak. Masz rację.
    Struktura drzewiasta do tego katalogu kompletnie się nie nadaje,
    prędzej zwykłe otagowanie pozycji. Ale jeśli ktoś już robi strukturę
    drzewiastą, a funkcja rysująca to drzewo ma lekką ręką 400 linii...

    > Kluczowy jest w tej całej historii tzw. wzrost świadomości klienta,
    > określenie bardzo często używane przy projektach informatycznych.
    > Efektem jest fakt, że firma płaci dwa razy za coś co mogłaby
    > mieć od razu.

    Jest kluczowy, ale boję się, że ten wzrost nie nastąpi,
    w kazdym razie nie nastąpi szybko, aczkolwiek mam nadzieję 8-)

    Pozdrówka.