    From: Petre <e...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: Pozycjonowanie, kopia sklepu pod inną domeną
    Date: Thu, 23 Feb 2012 02:04:27 -0800 (PST)

    On 23 Lut, 10:39, Kapsel <k...@o...pl> wrote:

    > Tak.
    > Tj. uściślając - po przekierowaniu utracisz pozycje uzyskane przez
    > staresamochody.pl na rzecz samochody.pl.

    > Nowa domena po otrzymaniu przekierowania zastąpi starą.
    > Ale! jest tu parę smaczków:
    >
    > - jak będą różne treści na obu domenach, a stara uzyskiwała pozycje m.in.
    > dzięki swojej treści, a nie tylko pozycjonowaniu, to nowa witryna (ze
    > znacząco różną treścią) nie utrzyma pozycji dla takich haseł. Czasem nawet
    > po zmianie witryny na nową (przy tej samej domenie) pozycje lecą na twarz,
> [...]

    Czyli kupowanie nowych domen typu auta.pl, car.pl i przekierowywanie
    ich na samochody.pl nie ma większego znaczenia dla lepszych wyników w
    google poza odcięciem konkurencji od tych domen ?

    Tak myślę czy np: posiadając np. domenę obuwiesportowe.pl zamiast
    zrobić 301 na mój sklep sportowy nike.com (domena z marką, która nie
    jest jeszcze znana) utworzyć tam jakąś stronę z informacjami o butach,
    typach itp a oprócz tego dorzucić ładny baner, który będzie kierował
    do sklepu na nike.com.
    Osoba trafiająca z przekierowania obuwiesportowe na nike moze nie
    wiedziec dlaczego tam trafila skoro tam jest masa roznych rzeczy
    sporotwych , a buty są gdzieś tam w podkategorii nie widoczne na 1
    rzut oka i w efekcie wyjść nie zagłębiając się w ofertę.