eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPozycja kobiet (głównie) za kierownicaRe: Pozycja kobiet (głównie) za kierownica
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pozycja kobiet (głównie) za kierownica
    Date: Wed, 10 Aug 2011 00:12:19 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 28
    Message-ID: <j1sbcr$jjl$1@inews.gazeta.pl>
    References: <j1rmft$1nu$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: addm139.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1312927963 20085 79.184.64.139 (9 Aug 2011 22:12:43 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 9 Aug 2011 22:12:43 +0000 (UTC)
    Importance: Normal
    In-Reply-To: <j1rmft$1nu$1@news.onet.pl>
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    X-User: peeter993
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2391299
    [ ukryj nagłówki ]

    "neoniusz" wrote:
    > Z drugiej strony faceci - fotel pod katem 135 stopni, pozycja pollezaca, odwalony
    do
    > tylu na maxa (nie dotyczy starych dziadkow w skodach).

    Do tego bym jeszcze dorzucił wychylenie o jakieś 30 stopni w prawo,
    żeby głowa znalazła się idealnie na osi symetrii samochodu. :D
    Długo się zastanawiałem po co tak się wyginają, bo to ani wygodne,
    ani bezpieczne, samochodu też nie czuć w takiej pozycji. Wydedukowałem
    proste rozwiązanie - zazwyczaj tacy fotel mają obniżony na minimum,
    wtedy nad deską rozdzielczą na środku tylko same oczy i żel widać.
    Szczyt kierownicy zazwyczaj znajduje się wyżej, niż deska rozdzielcza,
    więc muszą się wychylić na bok, żeby cokolwiek poza niebem widzieć.
    A i jeszcze koniecznie ręka trzymająca kierownicę (czyli lewa) w pozycji
    "podziwiajcie mój pierścień". Prawą pewnie zapierają się o lewarek
    zmiany biegów lub kolana mocno opalonej pasażerki, bo plecami do
    oparcia fotela zazwyczaj mają za daleko. ;-)

    Nadal jednak nasywa mi się pytanie - po ch** taka pozycja? O_O
    Mnie osobiście wygodniej jest ustawić się tak, żeby plecy były dobrze
    podparte, flaki w brzuchu się nie zgniatały, a łapy swobodnie trzymały
    kierownicę... W obecnym aucie mam tak ustawiony fotel i kierownicę,
    że idealnie korzysta mi się z podłokietnika na drzwiach, podłokietnik
    na środku też służy jako swobodne podparcie i nie przeszkadza przy
    zmianach biegów.

    Pozdrawiam
    .Peeter

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: