  • 91. Data: 2012-02-09 18:57:16
    Temat: Re: Zakrywanie chłodnicy w czasie mrozu - czy ma sens?
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    szufla napisał(a):
    > No to, udowodnij, ze nie jestes idiota.
    A Ty ze nie jesteś matkojebcą.
    > Po co, zebys zaprzeczyl i dalej bredzil ze klamie ?
    To nie jest auto
    http://images04.olx.pl/ui/8/83/62/1279827681_1064481
    62_1-Zdjecia--Sprzedam-wozek-budowlany-1279827681.jp
    Nie karmić szufelki? LOL
    --
    Krzysiek

  • 92. Data: 2012-02-09 19:05:24
    Temat: Re: Pozwolicie że podsumuję.
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Bydlę napisał(a):
    > Masz na myśli prąd ładowania?
    Głupa rżniesz? Czy jesteś z tych co głupa rżną?
    --
    Krzysiek

  • 93. Data: 2012-02-09 20:29:04
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-02-09 18:05:24 +0000, Krzysztof 45 <m...@v...pl> said:

    > Głupa rżniesz?

    Nie, nie jestem twoim ojcem.
    Ale widzę, że trafiłem, skoro nerwy ci puszczają.
    Zawsze, gdy nie masz racji, czy tylko wtedy gdy mylisz prąd z napięciem?

    --
    Bydlę

  • 94. Data: 2012-02-09 20:45:51
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-02-08 23:49, szufla pisze:
    > mialo byc nie cierpi :)
    > Fiatowski JTD: Opel, Saab, Suzuki. Ostatnio jezdzilem Insignia. Nie
    > zauwazylem, zeby sie niedogrzewal.

    Zalezy od silnika - jego rodzaju i ulozenia w komorze. W Ducato masz
    blok centralnie tuz za chlodnica, jak jedziesz >80km/h nawet latem to
    chlodnica nie jest potrzebna. :)
    Makaroniarze maja to do siebie, ze przy -5* i 5cm sniegu oglaszaja stan
    kleski zywiolowej. Dlatego nie skupiaja sie na projektowaniu konstrukcji
    jezdzacych zima w czasie -20*
    PS. Czy ktos ma jakies statystyki kiedy ostatnio w Italii temperatura
    spadla <-15*? (nie liczac gór of coz)

    --
    venioo -> GG:198909
    Sprzedam AUDI 100 C4 '91 AAR 2.3 LPG

  • 95. Data: 2012-02-09 21:01:43
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Bydlę napisał(a):
    > Nie, nie jestem twoim ojcem.
    > Ale widzę, że trafiłem, skoro nerwy ci puszczają.
    > Zawsze, gdy nie masz racji, czy tylko wtedy gdy mylisz prąd z napięciem?
    Jeszcze raz i po polsku.
    A co do nerwów to dupy dałeś :)

  • 96. Data: 2012-02-09 21:21:30
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-02-09 20:01:43 +0000, Krzysztof 45 <m...@v...pl> said:

    > Jeszcze raz i po polsku.

    Nie. Jeśli tego też nie rozumiesz, to dalsze tłumaczenie mija się z celem.

    > A co do nerwów to dupy dałeś :)

    A tu - nie jestem twoją matką.

    --
    Bydlę

  • 97. Data: 2012-02-09 21:28:24
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

> [...]
    > jezdzacych zima w czasie -20*
    > PS. Czy ktos ma jakies statystyki kiedy ostatnio w Italii temperatura

    Czlowieku, byles kiedys w Alpach, myslisz, ze tam same Volvo jezdza? Opanuj
    sie i przestan powtarzac te glupoty. Jakis debil napisal dowcip i teraz
    polglowki to powtarzaja. Srednia temp na polnocy w Mediolanie jest taka sama
    jak w Paryzu i Londynie.
    Fiata Ducato = Peugeot Boxer = Citroen Jumper od 1994 roku !

    sz.

  • 98. Data: 2012-02-09 21:54:12
    Od: V-Tec <v...@u...gazeta.pl>

    W dniu 2012-02-09 18:45, Artur Maśląg pisze:
    [..]

    > ugotowany przez takie pakowanie kartonu. No, ale on nie ma problemów
    > z nagrzewaniem zimą, nawet przy mrozach dochodzących do -30, a przy
    > -10 to potrafi w korku wentylatorem zamachać.

    Niech zgadnę: masz auto benzynowe. Ja w swoim CDTI przy -10 to mógłbym
    chłodnicę wymontować. Na postoju albo podczas jazdy z górki temp. spada.

    --
    Pozdr,
    W.

  • 99. Data: 2012-02-09 22:16:51
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Bydlę napisał(a):
    > Nie. Jeśli tego też nie rozumiesz, to dalsze tłumaczenie mija się z celem.
    Coś gdzieś tu tłumaczyłeś? Czy mam problem z czytnikiem?
    > A tu - nie jestem twoją matką.
    Odpowiadając w ten sposób, zakwalifikowałeś się do poziomu co najmniej debila.
    Ale nie powinieneś się tym bardzo martwić, bo stan upośledzenia umysłowego debila,
    kwalifikuje się
    jako stan lekki. Więc duże są rokowania, że z tego wyjdziesz jak niezwłocznie poddasz
    się terapii.
    --
    Krzysiek

  • 100. Data: 2012-02-09 23:53:48
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-02-09 21:16:51 +0000, Krzysztof 45 <m...@v...pl> said:

    > Coś gdzieś tu tłumaczyłeś? Czy mam problem z czytnikiem?
    > Odpowiadając w ten sposób, zakwalifikowałeś się do poziomu co najmniej debila.

    Zacząłeś odzywać się tak, jak cię rodzice nauczyli.
    Nie potrafię tak biegle jak ty mówić językiem chamów, więc nic
    dziwnego, że ci nie dorównuję.
    Musisz o tym zapomnieć, jak my nie zapomnimy, że nie odróżniasz prądu
    od napięcia.

    --
    Bydlę