  • Data: 2013-08-25 22:19:51
    Temat: Re: Pozostawienie opon zimowych na jesień
    Od: _Michał <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 8/25/2013 9:33 PM, elmer radi radisson wrote:

    > W lotnictwie i tak opon sie uzywa glownie podczas startu i ladowania.

    he he :)

    Do samolotu to jest podobne BMW v12, tak do 180km/h ciśnie po plecach
    jak cholera.

    Safrane rozpędza się cały czas ok do ~240km/h, ale bez tego typu wrażeń

    Przy hamowaniu na odwrót ;) a zakręty w zasadzie identycznie
    (safrane lepiej po dziurach, bmw po superpłaskim).

    A co do latania (poduszkowcem):

    To żaden z nich wciąż "nie odlatuje" (nie zamienia się w poduszkowiec)
    przy tych prędkościach ale już "mam" kilka limitów w autach:

    -lanos 1.6 ponad 130km/h poduszkowiec
    -bmw3 f30 ponad 170km/h poduszkowiec
    -chrysler 300 (model do 2011) ponad 170km/h poduszkowiec
    -renault scenic i ph2, ponad 160km/h poduszkowiec

    o dziwno opel meriva mi nie "odleciał" bo silnika brakło przy ~160km/h;)