    From: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pozorna zaleta nowoczesnego diesla
    Date: Tue, 28 May 2013 06:09:07 +0200

    W dniu 2013-05-25 15:26, RadoslawF pisze:
    > Zaklinasz rzeczywistość, z jednej strony chwalisz oszczędzanie
    > z drugiej oszczędzanie uważasz za uciążliwe. A większość i tak
    > woli stanąć i rozprostować nogi po kilku godzinach siedzenia,
    > to jaki problem przy okazji zatankowac zamiennik ?

    po kilku godzinach? niestety, benzyniak o mocy ok. 200KM na autostradzie
    spali kilkanaście litrów na 100, więc przy 200 kilometrach trzeba się
    rozglądać za stacją benzynową (chyba że możesz sobie pozwolić na zamianę
    bagażnika na zbiornik).Tankować więcej niż raz dziennie to dla mnie przesada

    > No i najważniejsze to piszemy o nowoczesnych dieslach, jesteś pewny
    > że masz taki ? chcesz się pochwalić marką pojazdu i typem silnika ?
    > Pojemność i moc już znamy. :-)

    nowy to on nie jest, ale skoro common rail to chyba nowoczesny?

    Lukasz