eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPozorna zaleta nowoczesnego diesla › Re: Pozorna zaleta nowoczesnego diesla
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!transit4.readnews.com!nx02.iad01.new
    shosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl
    !unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sat, 25 May 2013 17:54:31 +0200
    From: Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux i686; rv:16.0) Gecko/20121026 Thunderbird/16.0.2
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pozorna zaleta nowoczesnego diesla
    References: <knnep8$tg3$1@node1.news.atman.pl>
    <xsfcuj6350cd$.1728tanbztfsg$.dlg@40tude.net>
    In-Reply-To: <xsfcuj6350cd$.1728tanbztfsg$.dlg@40tude.net>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 19
    Message-ID: <51a0deb8$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-73-137-166.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1369497272 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1225 89.73.137.166:43418
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2493225
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 25.05.2013 10:51, J.F. pisze:
    > Dnia Fri, 24 May 2013 12:18:09 +0200, atm napisał(a):
    >> Z przyjemnoscia przyjalbym w moim dieslu ficzer elektroniczny, ktory
    >> kontrolowalby moc na niskich obrotach sztucznie ja ograniczajac w celu
    >> mniejszego zuzycia dwumasy a normalne zachowanie silnika byloby podpiete
    >> pod ten fikusny guziczek Sport.
    > I co - co chwila sport wlaczac, czy wlaczalbys tylko przy wyprzedzaniu

    Ja w Volvie V40 2.0T miałem taki ficzer - na pierwszym i drugim biegu
    maksymalny moment obrotowy był ograniczany (oprócz obecności
    ograniczacza momentu obrotowego w przypadku poślizgu kół aka
    stabilizatora toru jazdy DSA). Ficzer dawał taki śmieszny efekt, że przy
    przyspieszaniu w okolicy bo ja wiem 60-80km/h (?) załączenie trzeciego
    biegu dawało wrażenie dodatkowego nadmiaru mocy pod za przeproszeniem
    pedałem. ;) No i samochód miał dwumasę, która przez mój okres
    eksploatacji się nie popsuła, a sama praca sprzęgła z wysprzęglikiem
    centralnym w tym samochodzie to chyba najlepszy zestaw z jakim jeździłem.

    S.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: