-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!transit4.readnews.com!nx02.iad01.new
shosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl
!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Sat, 25 May 2013 17:54:31 +0200
From: Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org>
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux i686; rv:16.0) Gecko/20121026 Thunderbird/16.0.2
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Pozorna zaleta nowoczesnego diesla
References: <knnep8$tg3$1@node1.news.atman.pl>
<xsfcuj6350cd$.1728tanbztfsg$.dlg@40tude.net>
In-Reply-To: <xsfcuj6350cd$.1728tanbztfsg$.dlg@40tude.net>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 19
Message-ID: <51a0deb8$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-73-137-166.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1369497272 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1225 89.73.137.166:43418
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2493225
[ ukryj nagłówki ]W dniu 25.05.2013 10:51, J.F. pisze:
> Dnia Fri, 24 May 2013 12:18:09 +0200, atm napisał(a):
>> Z przyjemnoscia przyjalbym w moim dieslu ficzer elektroniczny, ktory
>> kontrolowalby moc na niskich obrotach sztucznie ja ograniczajac w celu
>> mniejszego zuzycia dwumasy a normalne zachowanie silnika byloby podpiete
>> pod ten fikusny guziczek Sport.
> I co - co chwila sport wlaczac, czy wlaczalbys tylko przy wyprzedzaniu
Ja w Volvie V40 2.0T miałem taki ficzer - na pierwszym i drugim biegu
maksymalny moment obrotowy był ograniczany (oprócz obecności
ograniczacza momentu obrotowego w przypadku poślizgu kół aka
stabilizatora toru jazdy DSA). Ficzer dawał taki śmieszny efekt, że przy
przyspieszaniu w okolicy bo ja wiem 60-80km/h (?) załączenie trzeciego
biegu dawało wrażenie dodatkowego nadmiaru mocy pod za przeproszeniem
pedałem. ;) No i samochód miał dwumasę, która przez mój okres
eksploatacji się nie popsuła, a sama praca sprzęgła z wysprzęglikiem
centralnym w tym samochodzie to chyba najlepszy zestaw z jakim jeździłem.
S.
Następne wpisy z tego wątku
- 25.05.13 20:03 Robert Rędziak
- 25.05.13 20:04 Robert Rędziak
- 25.05.13 20:20 J.F.
- 25.05.13 20:46 Robert Rędziak
- 25.05.13 21:30 Przemeq
- 25.05.13 21:37 _Michał
- 25.05.13 21:53 _Michał
- 25.05.13 21:56 m...@i...pl
- 26.05.13 09:28 DoQ
- 26.05.13 12:09 _Michał
- 26.05.13 17:49 Przemeq
- 26.05.13 17:58 DoQ
- 26.05.13 19:07 m...@i...pl
- 26.05.13 19:25 DoQ
- 26.05.13 21:49 RadoslawF
Najnowsze wątki z tej grupy
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=