  • Data: 2013-05-25 21:30:00
    Temat: Re: Pozorna zaleta nowoczesnego diesla
    Od: Przemeq <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    To może mój przykład
    renault thalia 1.5 dci 65 KM 2004 rok
    kupiona w promocji renault diesel w cenie benzyny.
    Teraz przebieg 130000 km.
    Nigdy nie było awarii na drodze raz zapaliła się kontrolka spalin autko
    jeździło normalnie nic się nie działo efekt wymieniony EGR i tyle jeśli
    chodzi o silnik spalanie od 5,0 do 5,6 zima dojazd 10 km z pod miasta do
    pracy.
    W wakacje na trasie z Chorwacji miałem 4,0.
    na autostradzie w DE przy 160 spaliła 5.7.
    Moja ocena opłacało się autko dalej jeździ nic się nie dzieje .
    dla porównania thalia z tego rocznika silnik 1.4 16V spala w mieście 9,8
    katalogowo na 100, trasa z tego co pamiętam to z 6,0 nie mam tego
    silnika to nie wiem ile realnie.

    Przemeq