eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPozorna zaleta nowoczesnego dieslaRe: Pozorna zaleta nowoczesnego diesla
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!news.supermed
    ia.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pozorna zaleta nowoczesnego diesla
    Date: Sat, 25 May 2013 15:26:19 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 30
    Message-ID: <knqe5r$3pf$1@node2.news.atman.pl>
    References: <knnep8$tg3$1@node1.news.atman.pl> <knnnbc$h6b$1@node2.news.atman.pl>
    <knq9f9$kn2$1@dont-email.me>
    NNTP-Posting-Host: ip-46-21-210-209.nette.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1369488379 3887 46.21.210.209 (25 May 2013 13:26:19 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 25 May 2013 13:26:19 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.6 (Windows/20070728)
    In-Reply-To: <knq9f9$kn2$1@dont-email.me>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2493222
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 2013-05-25 14:10, Użytkownik ddddddd napisał:

    >> Nowoczesne diesle nie mają zalet, a tylko wady. To co wydaje się
    >> zaletą po spojrzeniu z drugiej strony jest wadą. Dzisiaj nowoczesny
    >> diesel nie nadaje się dla oszczędnych bo wyższa cena i koszty napraw
    >> zeżrą oszczędności na paliwie, nie nadaje się dla latających w
    >> długie trasy bo bezawaryjność gorsza niż w benzyniaku,
    >
    > przy zakupie używki cena podobna. Do tego tak samo przyspieszający
    > silnik benzynowy pali przy takiej samej jeździe 15-16l/100 (przy
    > spalaniu diesla 8,5-9l/100). Przyjmując przebieg 40000km rocznie daje to
    > znaczące oszczędności. Poza tym co kto lubi, ja przyzwyczajony jestem do
    > diesli i nie pasowało mi to, że żeby efektywnie przyspieszać
    > benzyniakiem to 5 bieg wrzucałem przy 160km/h (ale to nowy benzyniak nie
    > był, za to uturbiony i sensownie przyspieszał przy dość wysokich obrotach).
    > Powyższe dane na moim przykładzie - 3,0l diesel i 180KM vs. 200KM
    > benzyniak. Lotna siostra benzynki odpada - przy trasach kilkaset km
    > dziennie kilkukrotne tankowanie jest zbyt uciążliwe...
    >
    Zaklinasz rzeczywistość, z jednej strony chwalisz oszczędzanie
    z drugiej oszczędzanie uważasz za uciążliwe. A większość i tak
    woli stanąć i rozprostować nogi po kilku godzinach siedzenia,
    to jaki problem przy okazji zatankowac zamiennik ?

    No i najważniejsze to piszemy o nowoczesnych dieslach, jesteś pewny
    że masz taki ? chcesz się pochwalić marką pojazdu i typem silnika ?
    Pojemność i moc już znamy. :-)


    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: