-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.e-wro.pl!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Pozorna zaleta nowoczesnego diesla
Date: Sat, 25 May 2013 10:51:27 +0200
Organization: Miejskie Sieci Informatyczne e-wro
Lines: 30
Message-ID: <xsfcuj6350cd$.1728tanbztfsg$.dlg@40tude.net>
References: <knnep8$tg3$1@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: atena.e-wro.net 1369471837 3152 82.143.187.50 (25 May 2013 08:50:37 GMT)
X-Complaints-To: a...@e...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 25 May 2013 08:50:37 +0000 (UTC)
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2493209
[ ukryj nagłówki ]Dnia Fri, 24 May 2013 12:18:09 +0200, atm napisał(a):
> Czytajac powyzsza dyskusje na temat dwumasy, samemu doswiadczajac tego
> problemu dochodze do wniosku, ze jedna z wiekszych zalet nowoczesnego
> diesla jest rowniez jedna z jego najwiekszych wad. Mam na mysli dobry
> moment obrotowy. Co z tego, ze w przeciwienstwie do benzyny bedzie
> ladnie ciagnal juz na niskich obrotach jesli w konsekwencji odbije sie
Z tymi niskimi obrotami to taka sobie prawda..
> to na zywotnosci dwumasy. Benzyniaki nowsze przeciez tez maja dwumase
> a nie slychac o tym, zeby w nich padalten element.
Moze dlatego ze na 200kkm w benzynce z dwumasa to przyjdzie jeszcze
troche poczekac ?
> Z przyjemnoscia przyjalbym w moim dieslu ficzer elektroniczny, ktory
> kontrolowalby moc na niskich obrotach sztucznie ja ograniczajac w celu
> mniejszego zuzycia dwumasy a normalne zachowanie silnika byloby podpiete
> pod ten fikusny guziczek Sport.
I co - co chwila sport wlaczac, czy wlaczalbys tylko przy wyprzedzaniu
> Te 2400zl plus robocizna nawet raz na
> 100kkm nie nalezy do przyjemnosci i znalazlbym wiele innych sposobow
> wydania tych pieniedzy.
2.5gr/km ... znowu nie tak drogo, taniej niz cewki do benzyny
(jak ktos ma renault :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 25.05.13 12:02 tá´Ź
- 24.05.13 19:23 Cavallino
- 25.05.13 14:10 ddddddd
- 25.05.13 15:26 RadoslawF
- 25.05.13 17:54 Stefan Szczygielski
- 25.05.13 20:03 Robert Rędziak
- 25.05.13 20:04 Robert Rędziak
- 25.05.13 20:20 J.F.
- 25.05.13 20:46 Robert Rędziak
- 25.05.13 21:30 Przemeq
- 25.05.13 21:37 _Michał
- 25.05.13 21:53 _Michał
- 25.05.13 21:56 m...@i...pl
- 26.05.13 09:28 DoQ
- 26.05.13 12:09 _Michał
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-10-03 Blokowanie informacji - test
- 2024-10-02 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-10-02 Katowice => QA Engineer <=
- 2024-10-02 Gdynia => Data Scientist <=
- 2024-10-02 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP HANA Developer (Middle) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP S/4HANA FI/CO Senior Consultant <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior SAP HANA Developers <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-01 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-10-02 GODZINA ZERO #48 - KRZYSZTOF STANOWSKI I ZBIGNIEW KAPIŃSKI PREZES IZBY KARNEJ SĄDU NAJWYŻSZEGO
- 2024-09-30 Rozprawa zdalna brak komputera