  • 51. Data: 2010-02-26 09:17:52
    Temat: Re: Poznań- czerwone światła na zjazdach z rond
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 25 Feb 2010 22:59:10 +0000 (UTC), Budzik wrote:
    >Miał zielone napewno. Pieszych nie było na ulicy. Zrobił to celowo, zeby mi
    >pokazac, ze on miał zielone. Najsmieszniejsze jest to, ze, tak jak
    >powiedziałem, nawet jakby miał dostac kase za stłuczkę ze mna, to by mnie
    >nie trafił, ale potrabic sobie musiał.

    No i dobrze - teraz bedziesz tam bardziej uwazal :-)

    J.

  • 52. Data: 2010-02-26 10:01:42
    Temat: Re: Poznań- czerwone ?wiatła na zjazdach z rond
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > No i dobrze - teraz bedziesz tam bardziej uwazal :-)

    ale uwazał na co? Na to, zeby blokować szybki zjazd z ronda? Raczej nie. I
    tak wystaczająco blokują sie ronda sródka i rataje. ;-P

  • 53. Data: 2010-02-26 10:17:10
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Maseł" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > Niewielu Poznaniakow (zwlaszcza "nowych") to wie.

    Ale że Kopernika, czy że Kaponiera?
    Bo dla mnie obie te nazwy są praktycznie tożsame.

  • 54. Data: 2010-02-26 10:59:07
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Ale że Kopernika, czy że Kaponiera?
    > Bo dla mnie obie te nazwy są praktycznie tożsame.

    ja o Koperniku pierwsze słyszę... znaczy o rondzie :)

  • 55. Data: 2010-02-26 11:05:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości news:

    > ja o Koperniku pierwsze słyszę... znaczy o rondzie :)

    Tak sie nazywało to rondo przez wieki całe, czyli od kiedy pamiętam.
    Kaponiera weszła do oficjalnego nazewnictwa stosunkowo niedawno.

  • 56. Data: 2010-02-26 11:20:04
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    On 2010-02-26 10:59, Budzik wrote:
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > ja o Koperniku pierwsze słyszę... znaczy o rondzie :)

    Dokladnie - nawet w tramwaju mowia, ze to "Kaponiera"
    A zeby byc w temacie grupy - to kiedys wlasnie widzialem takiego
    zrozpaczonego Poznaniaka, ktory musial wytlumaczyc przyjezdnemu, gdzie
    to rondo Kopernika wlasciwie sie znajduje... (w sumie to bym powiedzial,
    ze niedaleko "Baltyku" :-)

    A wracajac do temtu watku - to na tym rondzie akurat najbardziej
    "wypadkogenny" jest IMHO zjazd w strone Swietego Marcina i tutaj
    informowanie o swietle na kierunku kolizyjnym zdecydowanie podniosloby
    bezpieczenstwo i przepustowosc...

    Pozdro

    Maseł

  • 57. Data: 2010-02-26 11:35:46
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    wiadomości news:Xns9D2B6A8E26A60budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > ja o Koperniku pierwsze słyszę... znaczy o rondzie :)

    To taka kobieta była - pewnie zmienili nazwę z okazji 8 marca

    ;-)

    Pzdr

    JKK

  • 58. Data: 2010-02-26 14:21:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Maseł m...@p...onet.pl ...

> [...]
    > zrozpaczonego Poznaniaka, ktory musial wytlumaczyc przyjezdnemu, gdzie
    > to rondo Kopernika wlasciwie sie znajduje... (w sumie to bym powiedzial,

    ta, niedaleko alei Stalingradzkiej...

  • 59. Data: 2010-02-26 16:56:20
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:Xns9D2AD624A3ED0budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
> [...]
    > powiedziec, ze marjan to był pikus. Przeciez ten musiał przeleciec 2 pasy,
    > a do nastepnego skrzyzowania jest pewnie z 500 metrów. Ale to był
    > wychowawca - zatrzymalismy sie na nastepnych swiatłach, pytam go po co
    > trabi (dodam, ze nawet jakby chciał to raczej by mnie nie trafił, bo byłem
    > troche przed nim i bylem szybszy) i po co przecina cała krzyzówke zeby
    > zjechac na lewy pas. A pan oczywisci, ze przeciez swiatło miał zielone.
    >
    > Reasumujac - to co nie zdarzało mi sie nigdy, w 2 dni zdarzyło mi sie 3-
    > krotnie.
    > Przyznac sie! Kto? neelix, pmlb, marjan? ;-)

    Pewnie Budzik2.
    neelix

  • 60. Data: 2010-02-26 17:01:16
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:24022010.6B02DF47@budzik61.poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail a...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    > następuje:

    > i znów EOT.
    > Z jednej strony piszesz, ze psty smiech ogarnia cie jak słyszysz oceny
    > "tych co nie widzieli", z drugiej jestes w stanie stwierdzic, ile czasu
    > spedzam w domu.

    Po oderwaniu od rzeczywistości raczej dużo.
    neelix