  • 11. Data: 2019-11-29 00:33:31
    Temat: Re: Poznan Tragedia na przejsciu. Spotkało się dwóch debili.
    Od: andal <a...@a...org>

    On Thu, 28 Nov 2019 21:54:58 +0100, FreyKol wrote:

    > Użytkownik "ąćęłńóśźż" <...@...pl> napisał w wiadomości
    >
    > www.se.pl/poznan/horror-w-poznaniu-mala-dziewczynka-
    zginela-na-oczach-
    matki-w-poblizu-szkoly-aa-FYWJ-xLR3-ZpyX.html

    > Spotkało się dwóch debili to musiało dojść do nieszczęścia :
    > debil kierowca i debil pieszy-matka.

    byles tam i widziales ?

  • 12. Data: 2019-11-29 00:48:01
    Temat: Re: Poznan Tragedia na przejsciu dla pieszych Nie zyje 8-latka
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wniosek że pieszy nigdy nie jest bezpieczny na jezdni dotyczy pieszych i kierowców.
    To że każdego innego uczestnika ruchu traktuje jak samobójcę/zabójcę i debila to
    zupełnie inna sprawa.

  • 13. Data: 2019-11-29 01:05:40
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-11-29 o 00:33, andal pisze:

    zginela-na-oczach-
    > matki-w-poblizu-szkoly-aa-FYWJ-xLR3-ZpyX.html

    > byles tam i widziales ?

    Ameryka nie istnieje skoro nie byłeś tam i nie widziałeś osobiście?

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2019-11-29 01:17:12
    Od: andal <a...@a...org>

    On Fri, 29 Nov 2019 01:05:40 +0100, RadoslawF wrote:

    > Ameryka nie istnieje skoro nie byłeś tam i nie widziałeś osobiście?
    >

    > Pozdrawiam

    wiec o tobie tez mozna powiedzic "debil"?

  • 15. Data: 2019-11-29 04:45:16
    Temat: Re: Poznan. Zielone światło.
    Od: "FreyKol" <o...@s...pl>

    > czekam na pierwszego kretyna, który powie, że winne jest zielone światło
    > dające pierwszeństwo pieszym,
    >
    > --
    > Shrek

    Żadne zielone światło nikomu nie daje pierwszeństwa.
    Zielone światło tylko zezwala na wjazd/wejście; nic więcej.
    Zielone światło nikogo nie zmusza/nie nakłada obowiązku
    wejścia/wjechania. Przede wszystkim zielone światło
    nie zwalnia z obowiązku zachowania szczególnej ostrożności
    w miejscach gdzie przepisy tego wymagają.

  • 16. Data: 2019-11-29 04:47:01
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-11-29 o 01:17, andal pisze:

    > wiec o tobie tez mozna powiedzic "debil"?

    Taki debil jak ty pewnie może.
    Powiesz?

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2019-11-29 04:56:34
    Od: andal <a...@a...org>

    On Fri, 29 Nov 2019 04:47:01 +0100, RadoslawF wrote:

    zginela-na-
    oczach-

    > Taki debil jak ty pewnie może. Powiesz?
    >

    > Pozdrawiam

    *debil nad debile*

  • 18. Data: 2019-11-29 04:57:52
    Od: andal <a...@a...org>

    On Thu, 28 Nov 2019 22:31:16 +0100, Shrek wrote:

    > Niby tak, ale czekam na pierwszego kretyna, który powie, że winne jest
    > zielone światło dające pierwszeństwo pieszym, przez co zapominają że
    > przejście dla pieszych to strefa wojny i nie przemykają przez jezdnie
    > jak żyd przez aleję Szucha za okupacji. Choć pewnie nie zobaczę, bo
    > większość mam w kaefie - co najwyżej ktoś zacytuje.

    dlugo nie czekales

  • 19. Data: 2019-11-29 05:25:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.11.2019 o 22:45, Marcin N pisze:

    > Najpierw wrzucasz ludzi do KFa, a potem liczysz, że ktoś inny ich
    > zacytuje, żebyś mógł sobie podyskutować?

    Nie liczę. Po prostu wiem, że tak będzie - już pierwszy kretyn
    wyzywający matkę od debili został zacytowany.

    --
    Shrek

  • 20. Data: 2019-11-29 07:50:11
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-11-28 22:31, Shrek wrote:

> [...]
    > jak żyd przez aleję Szucha za okupacji. Choć pewnie nie zobaczę, bo
    > większość mam w kaefie - co najwyżej ktoś zacytuje.

    Po co Ty tu jeszcze siedzisz?!