  • 51. Data: 2004-01-21 23:39:29
    Temat: Re: Poznań Internet Exchange ??
    Od: "mathom" <m...@p...pl>

    > Hmmm. Przepraszam, ale co jest chore?

    cena.

  • 52. Data: 2004-01-21 23:45:26
    Od: "Tom(asz)" <t...@g...pl>

    Dnia 2004-01-22 00:37, mathom napisał:

    > Niczego nie sugeruję. Rozmawialiśmy z wieloma operatorami i tak na prawdę
    > najmniej nam przypadł do gustu właśnie GTS. Poza tym słyszałem wiele
    > pogłosek o "przycinaniu" ich łącz - nie wiem czy są prawdziwe, ale nie chcę
    > się na własnej skórze przekonać.
    > Poza tym ludzie, którzy zmieniają ceny jak rękawiczki, a różnice tych cen
    > wahają się w granicach kilkuset (tak!) procent nie są dla mnie partnerem.
    > Rozmawiajmy poważnie, a nie wyciągajmy warunki jak króliki z kapelusza.
    > Bardzo możliwe, że GTS ma najlepsze łącza w Polsce, ale z w/w powodów jakoś
> [...]
    Umknęła ci około godzina.
    To nie było do Ciebie, ale miło że odpowiadasz.
    Dziwi mnie i pewnie pana Michała G. rówież, że piszesz o zmienianiu cen
    przez pracowników GTS - masz jakieś konkrety ?
    Jak masz wątpliwości co do kompetencji handlowca z Poznania -> dzwoń do
    centrali.
    Ja mam inne zdanie - na Pomorzu ceny oferowane przez GTS nie wzrosły ani
    o złotówkę od 2 lat - wręcz przeciwnie spadły .
    tom(asz)

  • 53. Data: 2004-01-21 23:45:40
    Od: Robert Święcki <c...@c...pw.edu.pl>

    Tom(asz) napisał w <bun1eh$2ihh$4@news2.ipartners.pl>:

> [...]
    003&f=polpak.html

    > Nie, nie , to nie tak.
    > Jak siępowołuję : http://www.gts.pl/newsletter/newsletter1.html
    > " NOWE POŁĄCZENIE GTS POLSKA Z SIECIĄ INTERNETOWĄ TELEKOMUNIKACJI
    > POLSKIEJ

    Nosz... przeczytaj ..

    www.atman.pl -> Wiadomości -> ATMAN uruchamia nowy punkt styku z siecią
    Polpak

    po sie tak pienić.

    --
    Pozdrowienia, Robert!

    NEVER EVER mess with a PCB jumper you don't understand, even if it's
    labelled "SEX AND FREE BEER" (C)1992 Dave Haynie - Amiga developer

  • 54. Data: 2004-01-21 23:45:44
    Od: "Michal Gawrylczyk" <m...@g...pl>

    mathom wrote:

> [...]
    > wiele pogłosek o "przycinaniu" ich łącz - nie wiem czy są prawdziwe,
    > ale nie chcę się na własnej skórze przekonać.

    Co masz na mysli mowiac o przycinaniu? Bo cos mi sie wlasnie wydaje,
    ze sa to - jak to ladnie powiedziales "pogloski".

> [...]
    > z kapelusza. Bardzo możliwe, że GTS ma najlepsze łącza w Polsce, ale
    > z w/w powodów jakoś nie mam ochoty dalej z nimi rozmawiać.

    A od kiedy to ceny zmieniaja sie jak rekawiczki? Cennik na stronie lezy
    juz od dawna. Poprzedni obowiazywal jeszcze dluzej.

    I powiedz cos wiecej o tych roznicach kilkuset procent.

    Michal

  • 55. Data: 2004-01-21 23:46:04
    Od: Robert Święcki <c...@c...pw.edu.pl>

    f...@i...pl napisał w
    <P...@i...pl>
    :

    > Hmmm.....
    > a dlaczego "technicznie najlepszy" ??? ;>>

    cytuję, nie wiem dlaczego.

  • 56. Data: 2004-01-21 23:47:49
    Od: Robert Święcki <c...@c...pw.edu.pl>

> [...]
    > Jak siępowołuję : http://www.gts.pl/newsletter/newsletter1.html
    > " NOWE POŁĄCZENIE GTS POLSKA Z SIECIĄ INTERNETOWĄ TELEKOMUNIKACJI

    ;))

  • 57. Data: 2004-01-21 23:48:11
    Od: "mathom" <m...@p...pl>

    Wiecie co.. tak czytam wypowiedzi niektórych... i aż żal ściska... Nic
    dziwnego, że firmy takie jak MAN i TEPSA robią co chcą... niektórzy jeszcze
    im za to podziękują - bo przecież internet to jest takie luksusowe dobro...
    cena nie może spaśc za nisko bo co by było jeżeli przypadkiem jakieś firmy
    by się rozwinęły... co by było jakby nagle przybyło klientów i abonentów...
    tragedia i koniec świata. A może zostawimy internet tylko dla elit ??
    Wouldn't that be sweet :>

    Z tego co widzę, to przypomina mi to troszkę zamierzchłe czasy i walkę
    atarowców z commodorowcami... :
    "ty masz aperto, a ja mam polpaka i ja rządze"
    "nie ja nie mam aperto, mam gts i to ja rządze"
    itd. itp.

    IMHO w tym kraju nic się nigdy nie rozwinie, bo nasi kochani rodacy sami na
    siebie bicz kręcą. LUDZIE TO WAM powinno zależeć na obniżeniu ceny!!! Co
    mnie obchodzi jakie TEPSA ma koszty ? Albo jakie koszty ma GTS czy inne
    firmy?? Ich trzeba zmusić do tego żeby te ceny obniżyli, a nie podsuwać im
    na tacy argumenty o tym, że "łącza powinny być drogie". To jest absurd.
    TEPSA ma zyski na poziomie 200 mld zł...
    Pokażcie mi w jaki sposób mogę mieć - chociażby w stosunku do kosztów
    (kilkadziesiąt co najmniej procent) zysku ???
    Będziemy karmić tych ludzi ? Utrzymywać stołki prezesów ?? Pracować na łącza
    ??
    Na razie to wygląda tak, jakby to operatorzy robili łaskę, że kasują te
    kilka tysięcy miesięcznie. Nagłabać się i najlepiej, żeby inwestycje w
    infrastrukturę zwróciły się w "3 miesiące"...

    Proszę wszystkich na prawdę chętnych o kontakt telefoniczny lub mailowy w
    celu ewentualnego zorganizowania spotkania - bez pienactwa i nonsensów.
    Teraz właśnie jest IMO odpowiedni moment do podjęcia takich działań.

    miłej nocy

  • 58. Data: 2004-01-21 23:48:14
    Od: "Michal Gawrylczyk" <m...@g...pl>

    mathom wrote:

    > .... no comments.

    Moze skomentuj jednak, bo nie za bardzo wiadomo o co Ci
    chodzi. Rozumiem ze ciezko komentowac tak niska cene ;-)

    Michal

  • 59. Data: 2004-01-21 23:55:36
    Od: "Tom(asz)" <t...@g...pl>

    atman.pl -> Wiadomości -> ATMAN uruchamia nowy punkt styku z siecią
    > Polpak
    >
    > ;))

    OK, ale dalej mamy tekst tylko o technologii, nie o przepustowości.

  • 60. Data: 2004-01-21 23:56:33
    Od: <a...@q...nu.pl>

    Użytkownik "Michal Gawrylczyk" <m...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:bumuc1$2iik$1@news2.ipartners.pl...

    > Nie za bardzo mam ochote na dyskuje na takim poziomie. A co
    > do cen to pokaz mi gdzie mozna kupic w stanach lacze 3Mb dla
    > operatora za 30$.
    >
    > Co do MANow, to niedawno byla dosc dluga i ciekawa dyskusja
    > na ten temat - wybierz sie do archiwum i poczytaj co niektorzy mieli
    > do powiedzienia.
    >
    > No i chetnie zobacze co wyjdzie z Twojego naglasniania sprawy ;-)
    >
    > Michal

    Oczywiscie ze nie mozna dostac 3 Mbit za 30$, natomiast widzialem oferte
    providera oferujacego w stanach lacze 100 mbit za 1000 bucksow na miecha....
    to chyba wyjasnia wszystko.

    Pozdrawiam,
    Adrian Wadowski aka Qpack
    Bellapack Opakowania