  • 41. Data: 2004-01-21 23:05:42
    Temat: Re: Poznań Internet Exchange ??
    Od: "Misiu" <m...@p...pl>

    Tak jak myslalem nie wiesz co to Screem proponuje sie najpierw orientowac w
    tym co sie dzieje na swiecie potem gadac bzdury

  • 42. Data: 2004-01-21 23:13:05
    Od: f...@i...pl

    On Thu, 22 Jan 2004, Robert Święcki wrote:
    > --- - NEWS: Siec ATMAN uruchomila nowy punkt styku (ATM OC-12c) z siecia
    > Polpak-T.
    > --- - Jest to obecnie najszerszy i najlepszy technicznie krajowy punkt
    > styku z ta

    Hmmm.....
    a dlaczego "technicznie najlepszy" ??? ;>>

    Wojtek

  • 43. Data: 2004-01-21 23:21:18
    Od: "Michal Gawrylczyk" <m...@g...pl>

    Misiu wrote:
    > Tak jak myslalem nie wiesz co to Screem proponuje sie najpierw
    > orientowac w tym co sie dzieje na swiecie potem gadac bzdury

    Mam propozycje - zamiast znowu pisac o bzdurach sam powiedz
    cos konstruktywnego. Moze np. dla odmiany jakies argumenty?

  • 44. Data: 2004-01-21 23:21:21
    Od: "Tom(asz)" <t...@g...pl>

    Dnia 2004-01-22 00:01, Robert Święcki napisał:

    > słabo szukasz
    >

    > poza tym..
    > http://www.atm.com.pl/atmsa/informacje/index.php?y=2
    003&f=polpak.html

    Nie, nie , to nie tak.
    Jak siępowołuję : http://www.gts.pl/newsletter/newsletter1.html
    " NOWE POŁĄCZENIE GTS POLSKA Z SIECIĄ INTERNETOWĄ TELEKOMUNIKACJI POLSKIEJ

    Warszawa, 15 lipca 2003 - GTS Polska uruchomiła nowe połączenie z siecią
    internetową Telekomunikacji Polskiej (TP) o przepustowości maksymalnej
    622Mb/s. Uruchomienie nowego połączenia z TP oraz zakończone w lipcu
    zwiększenie możliwości wymiany ruchu z międzynarodowymi sieciami
    internetowymi we Frankfurcie nawet do 2,4Gb/s, umożliwi zaoferowanie
    zintegrowanej usługi dostępu do globalnej sieci internetowej dla ISP i
    innych operatorów telekomunikacyjnych na terenie całej Polski."

    Ta informacja nie pochodzi z jakiegoś tam IRC'a , tylko z oficjalnego
    komunikatu na stronie GTS.

    IRC'om nie wierzę, od czasu jak jakaś panienka proponowała 3xloda za 30
    PLN ;-))RAZEM.
    To o czym ty piszesz to zastąpienie dwu styków wykonanych w technologii
    STM-1 jednym wykonanym w technologii STM-4. ( np. zamiana routera z
    kartą 2xSTM-1 na SDH STM -4 ):-)

    Ja cytuję oficjalny komunikat.
    Bez info o posiadanej przepływności.

  • 45. Data: 2004-01-21 23:29:29
    Od: "Tom(asz)" <t...@g...pl>

    Dnia 2004-01-22 00:05, Misiu napisał:

    > Tak jak myslalem nie wiesz co to Screem proponuje sie najpierw orientowac w
    > tym co sie dzieje na swiecie potem gadac bzdury

    Wiesz co?

    Ja też nie wiem co to Screem................
    A informację o świecie czerpię z ogólnie dostępnych źródeł.....

    Jesteś mało konstruktywny w tej dyskusji. Może lepiej zostań w
    motoryzacji........

    tom(asz)

  • 46. Data: 2004-01-21 23:33:20
    Od: "mathom" <m...@p...pl>

    > Jasne, chcesz miec dobry internet ale najlepiej za darmo co?
    > 1000PLN za Mbit to bardzo niska cena.

    .... no comments.

  • 47. Data: 2004-01-21 23:37:00
    Od: "Tom(asz)" <t...@g...pl>

    Dnia 2004-01-22 00:33, mathom napisał:

    > .... no comments.

    Myślisz , że to dużo ??
    Ja uważam , że to bardzo dobra cena - nawet w stosunku do POLPAKA.

    Poza tym - czemu nie skomentujesz ?
    To w końcu twój temat , i twoja dyskusja.

  • 48. Data: 2004-01-21 23:37:09
    Od: "mathom" <m...@p...pl>

    > Sugerujesz ze GTS oferuje "dobry internet" ?

    Niczego nie sugeruję. Rozmawialiśmy z wieloma operatorami i tak na prawdę
    najmniej nam przypadł do gustu właśnie GTS. Poza tym słyszałem wiele
    pogłosek o "przycinaniu" ich łącz - nie wiem czy są prawdziwe, ale nie chcę
    się na własnej skórze przekonać.
    Poza tym ludzie, którzy zmieniają ceny jak rękawiczki, a różnice tych cen
    wahają się w granicach kilkuset (tak!) procent nie są dla mnie partnerem.
    Rozmawiajmy poważnie, a nie wyciągajmy warunki jak króliki z kapelusza.
    Bardzo możliwe, że GTS ma najlepsze łącza w Polsce, ale z w/w powodów jakoś
    nie mam ochoty dalej z nimi rozmawiać.

  • 49. Data: 2004-01-21 23:38:28
    Od: "mathom" <m...@p...pl>

    > Wynegocjuj z Tepsą peering 1000 PLN za Megabit, a podepnę do Ciebie poł
    > Pomorza !!!!
    >
    > Jak na razie to nawet POL34 podpisał Umowęz GTS a nie z kimkolwiek innym.
    > A oni umieją szukać i nie kupują kota w worku........

    ... mało jest operatorów ?? przecież oprócz gtsa jest jeszcze na przykład
    netia. mówię coś źle ?

  • 50. Data: 2004-01-21 23:39:07
    Od: "mathom" <m...@p...pl>

    Nie no to oczywiście była ironia ...