  • 1. Data: 2017-05-31 04:00:47
    Temat: Poznań - Berlin Stadion Olimpijski
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Wybieram się niedługo na Stadion Olimpijski w Berlinie.
    Czy aby się tam dostać, potrzebuję naklejkę na szybę klasyfikującą samochód
    pod względem normy spalin?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    by Jenka

  • 2. Data: 2017-05-31 05:06:37
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Moze lepiej bedzie jak Cie nie wpuszcza.

  • 3. Data: 2017-05-31 07:03:45
    Od: p...@g...com

    https://www.google.com/maps/d/viewer?msa=0&mid=1LesO
    MjFm2lTLq36M_NaPypCRrp8&ll=52.49611861792975%2C13.38
    4013985905085&z=11

    Nie o ile nie wybierzesz trasy która prowadzi przez Umweltzone

  • 4. Data: 2017-05-31 08:00:46
    Temat: Re: Poznań - Berlin Stadion Olimpijski
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Moze lepiej bedzie jak Cie nie wpuszcza.

    Lepiej dla kogo i w jakim sensie?

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 5. Data: 2017-05-31 08:21:12
    Od: quent <x...@x...com>

    On 31.05.2017 04:00, Budzik wrote:
    > Wybieram się niedługo na Stadion Olimpijski w Berlinie.
    > Czy aby się tam dostać, potrzebuję naklejkę na szybę klasyfikującą samochód
    > pod względem normy spalin?

    Nie

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 6. Data: 2017-05-31 13:00:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik p...@g...com ...

    > https://www.google.com/maps/d/viewer?msa=0&mid=1LesO
    MjFm2lTLq36M_NaPypC
    > Rrp8&ll=52.49611861792975%2C13.384013985905085&z=11
    >
    > Nie o ile nie wybierzesz trasy która prowadzi przez Umweltzone

    Dzieki, tak samo mi wyszlo ze studiowania googla.
    Z drugiej strony czytam ze na stacjach te znaczki kosztuja 5 euro a wizyta
    w centrum Berlina po wakacjach tez jest w planie wiec moze przy okazji i
    tak zanabede :)

    Dzieki za podpowiedzi.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'

  • 7. Data: 2017-05-31 13:31:10
    Od: quent <x...@x...com>

    On 31.05.2017 13:00, Budzik wrote:
> [...]
    > w centrum Berlina po wakacjach tez jest w planie wiec moze przy okazji i

    Ta strefa nie jest wcale duża.
    Sporo można zwiedzić bez naklejki.
    Zresztą chyba wygodniej jest zaparkować gdzieś w centrum gdzie nie ma
    Umweltzone i dalej zwiedzać pieszo + U/S-bahn.
    Co do ceny to tyle mniej więcej kosztuje na niektórych stacjach
    benzynowych (nie wszystkie mają) oraz w dowolnych Dekra-ch.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 8. Data: 2017-05-31 20:00:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik quent x...@x...com ...

> [...]
    > Co do ceny to tyle mniej więcej kosztuje na niektórych stacjach
    > benzynowych (nie wszystkie mają) oraz w dowolnych Dekra-ch.

    Dzieki raz jeszcze.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy myślą więcej o pieniądzach

  • 9. Data: 2017-05-31 23:46:02
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Bierzesz pod uwage ze jakis opalony zartownis bedzie sie chcial rozerwac? Tak wiem ze
    ryzyko jest minimalne 0,0000001%. Ale dla tych 0,0000001% jak na razie ryzyko
    wynosilo 100%.

  • 10. Data: 2017-06-01 06:02:09
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2017-05-31 23:46, Zenek Kapelinder wrote:
    > Bierzesz pod uwage ze jakis opalony zartownis bedzie sie chcial rozerwac? Tak wiem
    ze ryzyko jest minimalne 0,0000001%. Ale dla tych 0,0000001% jak na razie ryzyko
    wynosilo 100%.

    Ludzie boją się terrorystów, ale nie boją się siedzieć komuś na zderzaku
    przy prędkości grupo ponad 100 km/h (często wcale bez zamiaru
    wyprzedzania), nie boją się wyprzedzać w warunkach braku miejsca i
    widoczności. Nie boją się jeździć nówkami-sztukami pospawanymi z trzech
    przystanków (widziałem właśnie wczoraj w Dolinie Służewieckiej piękny
    okaz, który kołysał się na boki). Jak ktoś tego sam nie robi, to i tak
    boi się terrorystów bardziej niż kierowców omijających stojący samochód
    przed przejściem dla pieszych. Faktycznie, nie ma co się bać, zaledwie 3
    tys. zabitych.