  • 11. Data: 2017-06-01 08:00:53
    Temat: Re: Poznań - Berlin Stadion Olimpijski
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Bierzesz pod uwage ze jakis opalony zartownis bedzie sie chcial
    > rozerwac? Tak wiem ze ryzyko jest minimalne 0,0000001%. Ale dla tych
    > 0,0000001% jak na razie ryzyko wynosilo 100%.

    Chłopie, w Polsce ginie kilka tysiecy osób rocznie na drogach.
    Gdybym chciał liczyć prawdopodobienstwo to musiałbym nie wychodzić z domu.
    Zenek - miej jaja i przestan bac się swiata!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tylko jednego w życiu żałuję: że nie jestem kimś innym.

  • 12. Data: 2017-06-02 00:25:57
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czylili zgadzasz sie z tokiem rozumowania pewnej pani co publicznie stwierdzila ze
    jak przyjmiemy 7 tysiecy imigrantow i jeden sie wysadzi zabijajc przy okazji
    dziesieciu Polakow to i tak uratowalismy 6999 imigrantow i bylo warto.

  • 13. Data: 2017-06-02 02:00:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > stwierdzila ze jak przyjmiemy 7 tysiecy imigrantow i jeden sie wysadzi
    > zabijajc przy okazji dziesieciu Polakow to i tak uratowalismy 6999

    Chłopie, naprawde daj spokój...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę

  • 14. Data: 2017-06-02 03:25:10
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Dlaczego mam dac spokoj? Ubodlo Cie bo nie wiesz co odpowiedziec? Facet co ciezarowka
    pojechal do Berlina wrocil w zalutowanej trumnie. Powiedz jego rodzinie ze nic sie
    nie stalo bo w Polsce dziennie wiecej niz jedna osoba ginie w samochodzie. I ze jego
    smierc nie zmienila nic w statystykach.

  • 15. Data: 2017-06-02 07:55:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 1 Jun 2017 18:25:10 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
    napisał(a):
> [...]
    > trumnie. Powiedz jego rodzinie ze nic sie nie stalo bo w Polsce
    > dziennie wiecej niz jedna osoba ginie w samochodzie. I ze jego

    Jeden w statystykach nic nie zmieni :-(

    Ale mowisz 6999 imigrantow kosztem 10 Polakow ?
    To PKB pojdzie w gore ... za pare lat.

    J.

  • 16. Data: 2017-06-02 10:00:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > Powiedz jego rodzinie ze nic sie nie stalo bo w Polsce dziennie wiecej
    > niz jedna osoba ginie w samochodzie. I ze jego smierc nie zmienila nic

    Nic mnie nie ubodło tylko mam dośc tej infantylnej dyskusji przetaczającej
    się przez nasze media w która tak ładnie się wpisujesz.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Wątroba była cały dzień śledziona

  • 17. Data: 2017-06-02 12:23:40
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Infantylna dyskusja o terroryzmie i jego skutkach. Jedz do niemcow, najlepiej naklej
    na samochod rybke i wjedz do islamskiej dzielnicy w Berlinie.

  • 18. Data: 2017-06-02 13:49:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Infantylna dyskusja o terroryzmie i jego skutkach. Jedz do niemcow,
    > najlepiej naklej na samochod rybke i wjedz do islamskiej dzielnicy w
    > Berlinie.

    Trzymaj sięZenku ciepło... fotela w duzym pokoju. :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek może być zakochany jak szaleniec, ale nie jak głupiec."

  • 19. Data: 2017-06-02 15:50:16
    Od: p...@g...com

    Wzrost PKB ? Ty TVN oglądasz czy co ?
    https://www.welt.de/politik/deutschland/article16156
    5378/Fluechtlingskrise-kostet-Deutschland-jaehrlich-
    22-Milliarden-Euro.html
    22 miliardy euro w 2016 i tendencja rosnąca bo zaczną rodziny sprowadzać wg statystyk
    francuskich 1:7 :-)
    Na początku był argument o bezrobociu i rękach potrzebnych do pracy ale później i to
    zdechło:
    http://www.zeit.de/gesellschaft/2016-12/wenige-fluec
    htlinge-arbeitsmarkt-jobs-andrea-nahles
    34 tysięcy z 2 milionów pokazuje skalę problemu to jest dziura bez dna.

  • 20. Data: 2017-06-02 22:47:52
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik xx

[...]
    ---
    http://www.microsofttranslator.com/BV.aspx?ref=IE8Ac
    tivity&a=http%3A%2F%2Fwww.zeit.de%2Fgesellschaft%2F2
    016-12%2Fwenige-fluechtlinge-arbeitsmarkt-jobs-andre
    a-nahles