eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPoziom naładowania akumulatoraRe: Poziom naładowania akumulatora
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.samoylyk.n
    et!aioe.org!peer03.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!n
    ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.p
    l!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Poziom naładowania akumulatora
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <5f76e23c$0$17347$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5f781431$0$17350$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <5f785d34$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <rlbmt1$7dh$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5f79815b$0$17344$65785112@news.neostrada.pl>
    <rlc2rk$e1m$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5f79ec43$0$17349$65785112@news.neostrada.pl>
    <rledsl$toa$1$Cav@news.chmurka.net>
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Mon, 5 Oct 2020 14:38:33 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.12.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <rledsl$toa$1$Cav@news.chmurka.net>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 37
    Message-ID: <5f7b13c9$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 80.53.118.49
    X-Trace: 1601901513 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 501 80.53.118.49:62971
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2624
    X-Received-Body-CRC: 3001919187
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2685756
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2020-10-05 o 08:19, Cavallino pisze:
    > W dniu 04-10-2020 o 17:37, cef pisze:
    >> W dniu 2020-10-04 o 10:58, Cavallino pisze:
    >>> W dniu 04-10-2020 o 10:01, cef pisze:
    >>>> W dniu 2020-10-04 o 07:34, Cavallino pisze:
    >>>>> W dniu 03-10-2020 o 13:15, cef pisze:
    >>>>>
    >>>>>> Akumulator ma być sprawny bez ładowania i jeśli auto jeździ stale,
    >>>>>> to aku nie ma prawa zdychać. Jak zdycha, to znaczy, że się po
    >>>>>> prostu kończy.
    >>>>>
    >>>>> Pytanie tylko, czy nie z winy auta...
    >>>>
    >>>> Zakładamy, że jest prawidłowe ładowanie i nie ma niespodzianek w
    >>>> instalacji.
    >>>
    >>> I to może być błąd.
    >>> Alternator czy regulator też się potrafią skończyć.
    >>> Zbadanie ładowania powinno być pierwszą czynnością przed wymianą aku.
    >>> Dobre sklepy z akumulatorami robią to za free.
    >>
    >> Na pewno by mnie zaintrygowało gdyby zaczął szwankować
    >> akumulator nowy. Jak jest już pięcioletni, to mój
    >> schemat działania przewiduje wymianę.
    >>
    >>>> Jak zdycha po roku, to wiadomo, że z winy auta.
    >>>> Jak zdycha po ośmiu latach, to się kończy.
    >>>
    >>> Chyba że skończyło się coś innego, a to tylko skutek.
    >>
    >> Na przykład co takiego się może skończyć?
    >
    > Wyżej masz napisane.

    Jest tylko o zepsutym samochodzie,
    więc sprecyzuj.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: