-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!ecngs!feeder2.ecngs.de!feeds.phibee-telecom.net!border2.n
ntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.n
eostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mai
l
From: yabba <...@...pl>
Subject: Re: Poziom naładowania akumulatora
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5f76e23c$0$17347$65785112@news.neostrada.pl>
<5f76f910$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
<5f770837$0$17363$65785112@news.neostrada.pl>
X-Mozilla-News-Host: news://news.atman.pl
Date: Fri, 2 Oct 2020 19:16:18 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
Thunderbird/78.3.1
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <5f770837$0$17363$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 26
Message-ID: <5f776067$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89.72.53.2
X-Trace: 1601658983 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 525 89.72.53.2:50899
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2685704
[ ukryj nagłówki ]W dniu 02-10-2020 o 13:00, cef pisze:
>> Czy podłączył akumulator do miernika szacującego pojemność akumulatora
>> i miernik wskazał mu pojemność, która stanowi 60% pojemności znamionowej?
>>
>> W pierwszym przypadku napięcie ładowanie jest za małe. W drugim
>> przypadku akumulator się zestarzał i stracił trochę pojemności.
>
> Na pewno to drugie. I to całkiem realne jest - taki ubytek w pięć lat?
> Tylko teraz mnie interesuje czy będzie stopniowo padał czy nagle?
>
Mam spostrzeżenie, że 20 lat temu akumulatory psuły się stopniowo, a
ostatnio jest to skokowo. Kiedyś akumulator kręcił coraz słabiej i
słabiej i był to sygnał do szybkiej wymiany. Ostatnie 3 akumulatory
padły mi szybko, w przypadku dwóch przedostatnich można powiedzieć, że
nawet błyskawicznie. Ostatni akumulator zeszłej zimy uruchomił normalnie
samochód rano, potem normalnie w dzień, a wieczorem zrobił tylko dwa
obroty silnikiem i koniec.
Jeździć, obserwować, jak się skończy to wymienić.
Jeśli chcesz mieć pewność w działaniu samochodu, to wymień teraz albo
jak się mocniej ochłodzi to kup nowy akumulator i woź ze sobą w
bagażniku i w razie potrzeby wymień. To jeszcze zależy jak łatwo
wymienia się akumulator w tym samochodzie.
yabba
Następne wpisy z tego wątku
- 02.10.20 19:29 cef
- 02.10.20 22:39 PiteR
- 03.10.20 08:03 cef
- 03.10.20 10:03 s...@g...com
- 03.10.20 13:15 cef
- 03.10.20 17:06 PiteR
- 04.10.20 01:30 PiteR
- 04.10.20 07:34 Cavallino
- 04.10.20 10:01 cef
- 04.10.20 10:25 collie
- 04.10.20 10:58 Cavallino
- 04.10.20 12:25 ii
- 04.10.20 17:34 cef
- 04.10.20 17:37 cef
- 04.10.20 17:39 cef
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=