  • Data: 2023-07-21 15:46:05
    Temat: Re: Pożary elektryków.
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 20 Jul 2023 15:39:17 +0200, _Master_

    > Ty też nie umiesz w XXI wieku czytać danych z serwera news>

    Nadal nie umiesz cytować, jak widać takich konfederackich
    dzbanów jak ty nawet takie elementarne rzeczy przerastają.

    > Eksperci kazali robić lokdałny i nosić maseczki
    > co miało powstrzymać pandemię.

    Nie powstrzymać pandemię, tylko zmniejszyć zachorowania
    i idącą za tym śmiertelność, konfederacki głąbie.

    > Z siłami wszechświata nie wygrasz.

    Z pewnością z konfederacką głupotą się nie wygra,
    ale tępić jednak trzeba.

    > A na pewni nie zapobiegniesz ociepleniu klimatu.

    Na pewno to to jesteś konfederackim dzbanem.

    > Możesz tylko mądrze się na to przygotować.

    > Zesranie się UE i przestanie wydalania NIC NIE ZNACZY dla całej planety.

    W takim razie sraj sobie dalej na środku pokoju,
    po co być cywilizowanym cżłowiekiem skoro to nic nie da.

    > Pogódź się z tym.

    Już się pogodziłem z tym, że jesteś konfederackim
    dzbanem i że kompletnie nic do ciebie nie trafi.

    > PS. A teraz bardziej filozogficznie:

    Szkoda mi czasu na twoje foliowanie.

    --
    Pozdor