-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.88.97.37.84!no
t-for-mail
From: K <n...@e...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Pozamiatane!
Date: Thu, 21 Jan 2021 11:33:35 +0000
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <ruboqf$pji$2$horizn@news.chmurka.net>
References: <ru8uac$1gp$1$horizn@news.chmurka.net>
<60095428$0$23913$65785112@news.neostrada.pl>
<rubkju$n14$1$Cav@news.chmurka.net>
NNTP-Posting-Host: 88.97.37.84
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Thu, 21 Jan 2021 11:33:35 +0000 (UTC)
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="horizn";
posting-host="88.97.37.84"; logging-data="26226";
mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:68.0) Gecko/20100101
Thunderbird/68.10.0
Content-Language: en-GB
In-Reply-To: <rubkju$n14$1$Cav@news.chmurka.net>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2690483
[ ukryj nagłówki ]On 21/01/2021 10:21, Cavallino wrote:
> W dniu 21-01-2021 o 11:15, Lisciasty pisze:
>> Są różne cudne newsy, pewnie w końcu coś wejdzie w życie.
>> Generalnie postęp jest masakryczny. Ledwo się zaczęło kręcić na
>> większą skalę z elektrykami a u Niemca ładowarki 350kW powoli
>> powszednieją. Dla mnie to jest kosmos ale to już się dzieje. Z czasem
>> pewnie moc ładowania będzie rosnąć, kwestia zasilania przewodem z
>> ładowarki to nie problem, są od dawna w przemyśle przewody
>> zintegrowane z obiegiem chłodzącym, nawet nie jest to jakieś strasznie
>> grube i nieporęczne, wiem bo trzymałem w łapach ;)
>
> I jeszcze że się nie da dla wielu aut naraz (bo się da):
> https://elektrowoz.pl/ladowarki/gridserve-forecourt-
wielka-stacja-ladowania-jest-jedna-bedzie-ponad-100-
w-calym-zjednoczonym-krolestwie/
>
>
A pozniej 1/3 nie bedzie dzialac i nie bedzie komu tego naprawic przez 2
tygodnie tak jak teraz.
Następne wpisy z tego wątku
- 21.01.21 12:32 RadoslawF
- 21.01.21 12:40 Cavallino
- 21.01.21 12:43 J.F.
- 21.01.21 13:09 Cavallino
- 21.01.21 13:23 Jacek Maciejewski
- 21.01.21 14:49 spider
- 21.01.21 14:59 Cavallino
- 21.01.21 16:24 RadoslawF
- 21.01.21 18:07 J.F.
- 21.01.21 18:13 Cavallino
- 21.01.21 18:31 J.F.
- 21.01.21 19:57 J.F.
- 21.01.21 20:17 ToMasz
- 21.01.21 20:24 Myjk
- 21.01.21 21:19 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=