-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.c140-222.icpne
t.pl!not-for-mail
From: Cavallino <C...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Pozamiatane!
Date: Thu, 21 Jan 2021 10:36:33 +0100
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <rubhv2$lil$1$Cav@news.chmurka.net>
References: <ru8uac$1gp$1$horizn@news.chmurka.net>
<60083cfa$0$548$65785112@news.neostrada.pl>
<ru9ers$bve$1$Cav@news.chmurka.net> <rua882$kfm$1@dont-email.me>
<600937e4$0$31286$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: c140-222.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Thu, 21 Jan 2021 09:36:34 +0000 (UTC)
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Cav";
posting-host="c140-222.icpnet.pl:85.221.140.222";
logging-data="22101";
mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
Thunderbird/78.6.1
X-Antivirus: Avast (VPS 210121-0, 21.01.2021), Outbound message
Content-Language: pl
X-Antivirus-Status: Clean
In-Reply-To: <600937e4$0$31286$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2690475
[ ukryj nagłówki ]W dniu 21-01-2021 o 09:14, spider pisze:
> W dniu 20.01.2021 o 22:44, ToMasz pisze:
>
>> musisz pruć 85 kilowatów przez godzinę. lub 2x85=170 kilowatów przez
>> pół godziny itd, aż do 5 minut, co daje 1020kilowatów. gdyby to chcieć
>> ładować napięciem 230v, to prąd musiałby być w okolicy 4500 amper.
>> jakim kablem? bo człowiek tego kabla nie przetransportuje. Skąd
>> weźmiesz sieć energetyczną wytrzymującą takie 5 minutowe szarpnięcia?
>> Tak więc ta droga jest ślepa.
>
> I mówimy tutaj o jednym aucie :) A teraz dajmy takich aut 5 ładowanych
> jednocześnie w jednym miejscu.
> Każdy kto ma trochę pojęcia o fizyce, prądzie i energetyce, wie że
> jeszcze droga daleeeka do elektryfikacji transportu samochodowego.
Ktoś mówi inaczej?
> Ale Cavallino tego nie przetłumaczysz, dla niego to religia
Nie - to ocena faktów.
I zobaczysz jak bardzo będziesz się za kilka/kilkanaście lat wstydził,
że w 2021 byłeś aż takim niedowiarkiem, bez wiary w postęp.
Niestety, przed spaliniakami już nie ma przyszłości, więc nie ma co się
buntować przeciwko zmianie napędu, zwłaszcza że ona już teraz nie gryzie.
Nie jest może jeszcze dla każdego (i może nigdy nie będzie, bo dla
transportu ciężkiego będzie pewnie musiało być inne rozwiązanie niż
baterie), ale spora część ludzi myślących o nowym aucie, może już teraz
bez większego bólu się przesiadać na ev.
Następne wpisy z tego wątku
- 21.01.21 11:15 Lisciasty
- 21.01.21 11:21 Cavallino
- 21.01.21 11:43 Jacek Maciejewski
- 21.01.21 12:29 RadoslawF
- 21.01.21 12:31 J.F.
- 21.01.21 12:31 K
- 21.01.21 12:33 K
- 21.01.21 12:32 RadoslawF
- 21.01.21 12:40 Cavallino
- 21.01.21 12:43 J.F.
- 21.01.21 13:09 Cavallino
- 21.01.21 13:23 Jacek Maciejewski
- 21.01.21 14:49 spider
- 21.01.21 14:59 Cavallino
- 21.01.21 16:24 RadoslawF
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=