  • 21. Data: 2013-11-04 09:37:01
    Temat: Re: Powroty z 1 listopada
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemeq" napisał w wiadomości
> [...]
    >to do sądu.
    >Kolega na służbie potwierdzi, "tak, tak, było" choć był w krzakach
    >i nic nie widział, mamy słowo, kontra słowo i tyle.
    >Mnie zatrzymali na drodze z Jastrzębia-Zdroju do Zebrzydowic zawsze
    >tam stoją i nie jest tajemnicą że ta droga to na odcinku 10 km
    >potrafi mieć
    >i z 3 kontrole radarowe. Dlatego się upieram nie miałem 75 i tyle
    >dalej to se mogę pogadać, popisać itp. System jest taki, że można
    >w skrajnych przypadkach każdemu wcisnąć wszystko i gówno zrobimy.

    Czasy sie zmieniaja, rejestrator 200 zl kosztuje ..

    J.

  • 22. Data: 2013-11-04 09:49:10
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Zdarza się. i nie polucjant, a policjant.

    No co ty...
    Myśle, ze WOJO miał jednak na myśli to drguei, zdecydowanie negatywne
    określenie.

    > Z całą pewnością polowali na Ciebie i tym razem nie mieli 'obcego'
    > odczytu z dobrym czasem:>

    Co za bzdura.
    Jeżeli było tak jak WOJO pisze, to nie polowali na niego, a polowali na
    kogokolwiek, mając starszy odczyt od kogoś kogo złapali wcześniej.
    Jakby mieli nowy to by zatrzymali autora nowego odczytu.
    Cały w tym ambaras aby dwóch złapać na raz...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic na to nie można poradzić. To byłby

  • 23. Data: 2013-11-04 09:57:38
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-11-04 09:23, Przemeq pisze:
> [...]
    > Kolega na służbie potwierdzi, "tak, tak, było" choć był w krzakach
    > i nic nie widział, mamy słowo, kontra słowo i tyle.

    Prawda jest tak, że ja ktoś ma taką opinię to może spokojnie kupić
    stosowny rejestrator - nie wspomnę już o tym, że policjanci doskonale
    o tym wiedzą, a z daleka go nie widać.

> [...]
    > to se mogę pogadać, popisać itp. System jest taki, że można
    > w skrajnych przypadkach każdemu wcisnąć wszystko i gówno zrobimy.

    No, zabudowany, akcja "Znicz" (zresztą to chyba średnio istotne),
    odcinek znany (w szczególności przez autora) z wysokiego wskaźnika
    patroli na kilometr drogi, a autor jedzie powyżej (i to w sumie
    sporo) ograniczenia i mamy teorię o złej policji, naciąganiu
    na wykroczenia itd., ponieważ się dał złapać jak sierota :)

  • 24. Data: 2013-11-04 10:09:37
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-11-04 09:49, Budzik pisze:

    > No co ty...
    > Myśle, ze WOJO miał jednak na myśli to drguei, zdecydowanie negatywne
    > określenie.

    Raczej obraźliwe i w necie poszczekać w taki sposób łatwo.

    > Co za bzdura.

    Idź do lekarza, może opatrzy rany od pokąsania:.

    > Jeżeli było tak jak WOJO pisze, to nie polowali na niego, a polowali na
    > kogokolwiek, mając starszy odczyt od kogoś kogo złapali wcześniej.

    Przecież nie mieli - 'skasował się' obecny. To się zdarza.

  • 25. Data: 2013-11-04 10:12:00
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 4 Nov 2013 08:49:10 +0000 (UTC), Budzik

    > Cały w tym ambaras aby dwóch złapać na raz...

    Zapodaj jeszcze jakieś ciekawe teorie spisku...
    Ja już bierę czipsy.

    --
    Pozdor Myjk

  • 26. Data: 2013-11-04 10:12:12
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości grup

    >No, zabudowany, akcja "Znicz" (zresztą to chyba średnio istotne),

    Bardzo srednio, bo z okazji tej akcji na dk8 miedzy Wroclawiem a
    Belchatowem raczej mniej suszarek niz wiecej.

> [...]
    >sporo) ograniczenia i mamy teorię o złej policji, naciąganiu
    >na wykroczenia itd., ponieważ się dał złapać jak sierota :)

    Ale autorzy przeciez nie narzeka ze ci zli, niedobrzy policjancji
    susza, tylko nabral uzasadnionego podejrzenia co do sprawnosci ich
    aparatury pomiarowej ... albo rzetelnosci policjanta, ktory nie
    wiadomo co i kiedy zmierzyl.
    Normalnie by pewnie nie zwrocil uwagi, ale tym razem jednak zona
    zwrocila.

    J.

  • 27. Data: 2013-11-04 12:00:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Przecież nie mieli - 'skasował się' obecny. To się zdarza.

    Nie...? Piszący podał, że mieli odczyt. Skasował im sie nagle, jak zostali
    zapytani o czas pomiaru...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji."

  • 28. Data: 2013-11-04 12:01:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Ta, jasne, lekko podejrzane. Bladego pojęcia nie ma jaka była dokładne
    > prędkość w czasie pomiaru, ale od razu podejrzenie, że radar kłamie,
    > a obserwacja była dobra.

    Maśląg, naprawde nie musisz za każdym razem powtarzac, ze ludzie to idioci
    i tylko plicja potrafi ocenic predkosc.
    Znam juz twoje zdanie.

    > Oczywiście, napisz jeszcze jak wygląda mechanizm reakcji na widok
    > policji u niektórych - hamują, po fakcie pomiaru, standard.

    A to ma jakis związek ze swiadomościa predkosci z jaką sie wczesniej
    poruszałem?

    > Wahania +-15% wykrywasz mocą, czy stosujesz ciągły pomiar porównawczy?

    Domowe liczniki nie sa rozliczane z ilosci złapanych kierowców, poza tym są
    na stałe przymocowane do mojego mieszkania.
    Ergo, wiem, ze o ile miernik sie nie popsuł, to odczyt jest poprawny a
    dodatkowo, co najwazniejsze, mam twardy dowdów, ze odczyt jest z mojego
    mieszkania! A suszarka... cóz... tyle sie o tym ostatnio mówi, co ona
    mierzy ze az nie warto powtarzac...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest

  • 29. Data: 2013-11-04 13:08:09
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-11-04 12:01, Budzik pisze:

    > Maśląg,

    Poznać chama po słowach jego :)

    > naprawde nie musisz za każdym razem powtarzac, ze ludzie to idioci
    > i tylko plicja potrafi ocenic predkosc.

    To Twoje zdanie i wiele wspólnego nie ma z tym co ja napisałem.
    Obie tezy są fałszywe i przypisujesz je mi, bo tak wygodnie.

    > Znam juz twoje zdanie.

    Jak widać nie znasz, a czytać ze zrozumieniem nie chcesz:>

    > A to ma jakis związek ze swiadomościa predkosci z jaką sie wczesniej
    > poruszałem?

    Świadomości? Może o świadomości to nie pisz, bo zazwyczaj ta świadomość
    w formie podawanej do publicznej wiadomości jakaś taka trochę nie do
    końca zgodna z prawdą. Wydawało się, jeżdżę tylko trochę szybciej,
    a później hamowanie na widok policji i zerknięcie na licznik ile to
    było. No, tylko pomiar był wykonany wcześniej.

    > Domowe liczniki nie sa rozliczane z ilosci złapanych kierowców, poza tym są

    To może ich do tego nie mieszaj.

  • 30. Data: 2013-11-04 13:14:22
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-11-04 10:12, J.F pisze:
    > Użytkownik "Artur Maśląg" napisał:
    (...)

    > Bardzo srednio, bo z okazji tej akcji na dk8 miedzy Wroclawiem a
    > Belchatowem raczej mniej suszarek niz wiecej.

    Być może, stad pisałem średnio, ponieważ mimo ogłaszanych akcji
    to ja policji nie obserwuję więcej.

> [...]
    > tylko nabral uzasadnionego podejrzenia co do sprawnosci ich aparatury
    > pomiarowej ... albo rzetelnosci policjanta, ktory nie wiadomo co i kiedy

    Standardowe narzekanie jak kogoś złapią. A już szczególnie teraz, kiedy
    piski i wrzaski o Iskrach itd.

    > Normalnie by pewnie nie zwrocil uwagi, ale tym razem jednak zona zwrocila.

    Tak, żona wpatrywała się w licznik całą drogę, a nie zerknęła wtedy,
    kiedy zrobiło się hamowanie po dokonanym pomiarze.