  • Data: 2009-04-27 14:52:48
    Temat: Re: Powrót na "siodło" po długiej przerwie. Tylko na jakie?
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia (Mon, 27 Apr 2009 06:45:35 -0700 (PDT)) ktos podajacy sie za sted
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > hm, tak się składa że stoje przed podobnym dylematem.
    > czytając jednak wasze porady doszedłem do wniosku, że mi osobiście
    > zależy na czymś nieco bardziej sportowym niż CBF czy Bandit.
    >
    > generalnie jednak fazer 2006/2007 lub nowszy to kupa pieniędzy, stąd
    > alternatywa w postaci SV1000. tylko czy 2cylindrowy widlak to już nie
    > jest zupełnie inna kategoria? nada się do 'turlania' po mieście i
    > sporadycznych wyjazdów w 2 osoby?

    SV to moj trzeci motocykl, wczesniej jezdzilem 50 konna 600 i 100 konna
    600. SV w miare ogarniam, ale odradzalbym go raczej jako pierwszy motocykl
    po dlugiej przerwie, powyzej 3000 obrotow masz juz dostepny maksymalny
    moment obrotowy co niekoniecznie musi byc przyjemne dla kogos kto chce
    sobie przypomniec jak sie jezdzi na motocyklu.

    SV jest specyficzne, wydaje mi sie ze trzeba chciec wlasnie takiego motocykla,
    zeby go polubic. Poza tym pasazerowi powinno byc wygodniej na Fazerze.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/