-
11. Data: 2019-02-16 20:06:50
Temat: Re: Powrót do przeszłości
Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>
W dniu .02.2019 o 19:43 z <...@...pl> pisze:
> W dniu 2019-02-16 o 19:38, z pisze:
>
> Tak mnie to dzisiaj ruszyło bo chyba przez 100 km jadąc A4 i zjeżdżając
> na Lublin kawałkiem S9 na wysokości Rzeszowa nie było gdzie zatankować.
>
> z
Wystarczyło zjechać z eski i 5 km dalej miałbyś klika stacji do wyboru.
To nie autostrada, gdzie do następnego zjazdu jest 60km...
TG
-
12. Data: 2019-02-16 21:31:27
Temat: Re: Powrót do przeszłości
Od: z <...@...pl>
W dniu 2019-02-16 o 20:06, Tomasz Gorbaczuk pisze:
> Wystarczyło zjechać z eski i 5 km dalej miałbyś klika stacji do wyboru.
> To nie autostrada, gdzie do następnego zjazdu jest 60km...
Tak zrobiłem ale to nie było 5 km tylko znacznie więcej.
Wiem... drobnostka ale jak się siedzi za kółkiem 5 godzin... :-)
z
-
13. Data: 2019-02-16 21:35:30
Temat: Re: Powrót do przeszłości
Od: z <...@...pl>
W dniu 2019-02-16 o 20:04, Tomasz Gorbaczuk pisze:
> Normalne prawa rynku.
Zaprojektowano zjazdy i całą infrastrukturę dla działających już dwóch
MOPów. Dlaczego oba nie działają a budynki i sprzęt niszczeje?
Ręka rynku? A może projektanci DEBILE?
Ciach po modernizacji ręka rynku zmieniła zdanie?
z
-
14. Data: 2019-02-16 22:28:49
Temat: Re: Powrót do przeszłości
Od: wowa <w...@g...pl>
> Przejechałem się tam i nazad gierkówką - od węzła w Dąbrowie G. do zjazdu
> na A1 koło Piotrkowa.
> Musze powiedzieć, ża jako mieszkaniec Małopolski poruszający się głównie po
> swoim województwie i czasami po Podkarpaciu czuję się rozpieszczony. Choć
> naszym drogom wciąż sporo brakuje, to przejazd wspomnainą trasą, którą
> bardzo dawno nie jechałem, był jak podróż do wczesnych lat 90.
> Nawierzchnia jak kartoflisko, słabo widoczne pasy, betonowe bariery bez
> odblasków, nieoznakowane ubytki asfaltu i marna infrastrukura (za
> Częstochową w stronę Łodzi chyba 40 km nie ma żadnej stacji benzynowej z
> normalnym kiblem i choćby jakąś kawą).
No ale ta droga będzie "zaraz" przerabiana na autostradę, To po co mają
ją remontować czy modernizować?
Wojtek
-
15. Data: 2019-02-17 09:23:18
Temat: Re: Powrót do przeszłości
Od: tck <t...@t...Wytnij.net.pl>
W dniu 16.02.2019 o 16:26, z pisze:
> Sorry że się podłączam do tematu.
> Dzisiaj na A4 od Krakowa do Rzeszowa chyba tylko jeden "CPN" kible były
> ale zatankować się nie dało...
>
> A druga zagadka która mnie męczy od wielu lat to ekspresówka z Lublina
> do Piask. Od czasu remontu dwa MOPy niszczeją i więdną. 20 km bez CPNu.
> Kogo kopnąć w tyłek? :-)
>
> z
nie było chętnego na dzierżawę terenu na 1000 miesięcznie...
MOPy ma wybudować GDDKiA i wtedy ogłoszą kolejny przetarg na stacje
benzynowe
https://www.lublin112.pl/w-koncu-powstana-miejsca-ob
slugi-podroznych-przy-trasie-lublin-piaski-zdjecia/
--
pozdr
Tomasz
tck(at)top.net.pl
-
16. Data: 2019-02-17 09:26:40
Temat: Re: Powrót do przeszłości
Od: tck <t...@t...Wytnij.net.pl>
W dniu 16.02.2019 o 21:35, z pisze:
> W dniu 2019-02-16 o 20:04, Tomasz Gorbaczuk pisze:
>
>> Normalne prawa rynku.
>
> Zaprojektowano zjazdy i całą infrastrukturę dla działających już dwóch
> MOPów. Dlaczego oba nie działają a budynki i sprzęt niszczeje?
> Ręka rynku? A może projektanci DEBILE?
>
> Ciach po modernizacji ręka rynku zmieniła zdanie?
>
> z
>
>
>
na tą chwilę są tam pozostałości po starych stacjach benzynowych,
założenia MOPu są nieco szersze niż sama stacja benzynowa
--
pozdr
Tomasz
tck(at)top.net.pl
-
17. Data: 2019-02-17 09:29:36
Temat: Re: Powrót do przeszłości
Od: tck <t...@t...Wytnij.net.pl>
W dniu 16.02.2019 o 17:35, Maciek pisze:
> Dnia Sat, 16 Feb 2019 17:04:26 +0100, Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
>
>> Bieżące naprawy wyglądają jak na tych filmikach na youtubue - czterech
>> majstrów gumofilcami zagęszcza asfalt wrzucony z worka do dziury z wodą...
>
> Żartujesz.
>
> Takim pseudoasfaltem to moja gmina łata boczne drogi i to starcza na góra
> rok, mimo że jeździ po nich 5 aut na godzinę... Jak to ma wytrzymać
> całodobowy sznur tirów?
>
>
wybitnym znawcą technologii nie jestem ale wydaje mi się, że innej
metody doraźnego zabezpieczenia przed urwaniem koła nie ma- mają
zostawić mokrą dziurę, postawić ograniczenie prędkości jako dupochron i
czekać do wiosny aż pogoda się zmieni żeby można było porządnie naprawić?
--
pozdr
Tomasz
tck(at)top.net.pl
-
18. Data: 2019-02-17 10:16:49
Temat: Re: Powrót do przeszłości
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Dnia Sun, 17 Feb 2019 09:23:18 +0100, tck napisał(a):
> W dniu 16.02.2019 o 16:26, z pisze:
>> Sorry że się podłączam do tematu.
>> Dzisiaj na A4 od Krakowa do Rzeszowa chyba tylko jeden "CPN" kible były
>> ale zatankować się nie dało...
>>
>> A druga zagadka która mnie męczy od wielu lat to ekspresówka z Lublina
>> do Piask. Od czasu remontu dwa MOPy niszczeją i więdną. 20 km bez CPNu.
>> Kogo kopnąć w tyłek? :-)
>>
> nie było chętnego na dzierżawę terenu na 1000 miesięcznie...
> MOPy ma wybudować GDDKiA i wtedy ogłoszą kolejny przetarg na stacje
> benzynowe
> https://www.lublin112.pl/w-koncu-powstana-miejsca-ob
slugi-podroznych-przy-trasie-lublin-piaski-zdjecia/
Bo to historycznie bylo tak: na odcinku Wroclaw-Opole-Gliwice
MOP mial wybudowac koncesjonariusz na swoj koszt.
Z koncesjonariusza w koncu zrezygnowano, wiec trzeba bylo rozwiazac
inaczej. Dzierzawy w przetargu byly jakies gigantyczne, i dzierzawcy
juz wiecej tego bledu nie popelniaja :-)
Ale teraz przy swiezo oddanej S5 Wroclaw-Poznan MOPy juz sa - tzn
parkingi i chyba kible.
Stacji i restauracji brak - czyzby czekaly na przetarg?
Parkingi ... GD taka dobra, czy unijne przepisy wymagaja, skoro
wymagaja ograniczenia czasu pracy ciezarowek :-)
J.
-
19. Data: 2019-02-17 11:01:05
Temat: Re: Powrót do przeszłości
Od: z <...@...pl>
W dniu 2019-02-17 o 09:23, tck pisze:
> https://www.lublin112.pl/w-koncu-powstana-miejsca-ob
slugi-podroznych-przy-trasie-lublin-piaski-zdjecia/
Dzięki.
Jednak tam było coś więcej niż "CPN"
I trzeba było 8 lat czekać...
Sorry za "wzmożenie" ale ja tam się chętnie tankowałem i szlag mnie
trafia przez tyle lat.
z
-
20. Data: 2019-02-17 13:58:23
Temat: Re: Powrót do przeszłości
Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>
W dniu .02.2019 o 09:29 tck <t...@t...wytnij.net.pl> pisze:
> wybitnym znawcą technologii nie jestem ale wydaje mi się, że innej
> metody doraźnego zabezpieczenia przed urwaniem koła nie ma- mają
> zostawić mokrą dziurę, postawić ograniczenie prędkości jako dupochron i
> czekać do wiosny aż pogoda się zmieni żeby można było porządnie naprawić?
>
Można wysuszyć dziurę za pomocą gazowej dmuchawy, zgęścić asfalt
zagęszczarką i uszczelnić lepikiem krawędzie wypełnienia.
Zajmie tyle samo czasu, kosztowo wyjdzie podobnie a wystarczy do
gruntowniejszej naprawy.
TG