  • Data: 2012-11-29 13:22:54
    Temat: Re: Powrót do korzeni, czyli Granada MkIII
    Od: tÎż szukaj wiadomości tego autora

    Adam Płaszczyca wrote:

    > Raczej dlatego, że na PTR to nawet ptaki nie chca srać :D

    Bo wiedzą, że mój Polonez Truck Roy to cenny youngtimer. Natomiast na
    Twoja Granadę sra wszystko co przelatuje i macha skrzydłami lub przełazi
    i ma cztery łapy. Podobno ostatnio okoliczne koty zrobiły sobie z niej
    kuwetę!

    > No teraz jest to gówno w sreberku :D

    Dlaczego, po raz kolejny, obrażasz mnie i mojego Poloneza Trucka Roya?

    --
    ss??q s? ??u??ou??