-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!usenet.goja.nl.eu.org!aioe.org!peer01.ams4!peer.am4.highw
inds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.n
eostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mai
l
From: Myjk <m...@n...op.pl>
Subject: Re: Powoli idzie w dobra strone!
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Sender: Myjk <>
Reply-To: m...@n...op.pl
Organization: MAD
References: <rm9b2c$e5b$1$horizn@news.chmurka.net>
<5626586638$20201015133943@squadack.com>
<rm9ea8$glp$1$horizn@news.chmurka.net>
<6664893787$20201015161328@squadack.com>
<rmajc6$a2q$1$opajak@news.chmurka.net>
<13l3yswn2moyd$.199b6q7s5589y$.dlg@40tude.net>
Date: Sat, 17 Oct 2020 17:14:23 +0200
Message-ID: <1nhw5p07n6st6$.dlg@myjk.org>
Lines: 18
NNTP-Posting-Host: 83.6.115.76
X-Trace: 1602947662 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 593 83.6.115.76:51129
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1739
X-Received-Body-CRC: 967571600
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2686332
[ ukryj nagłówki ]Fri, 16 Oct 2020 09:20:55 +0200, Jacek Maciejewski
> A poza tym, sprawność elektrolizy współcześnie
> przekracza 60%
Ale na sprawność składa się nie tylko sama elektroliza. Trzeba mieć wysoko
oczyszczoną wodę, trzeba wodór zmagazynować, trzeba go przetransportować do
stacji, a w końcu przetworzyć na energię. Ostatecznie sprawność auta
napędzanego wodorem to jest żal na kółkach, szczególnie jak to zestawić z
ceną samochodów z ogniwem paliwowym na wodór. Dlatego jeszcze długo FCEV
nie zagości pod strzechami, i wodór przez lata będzie napędzać transport
gabarytowy (tiroloty i autobusy, może kolej i statki) -- czyli wszędzie tam
gdzie dystrybucja rozproszona nie będzie konieczna. Reszcie z powodzeniem
wystarczą BEV.
--
Pozdor
Myjk
Następne wpisy z tego wątku
- 17.10.20 17:27 Jacek Maciejewski
- 17.10.20 17:41 Myjk
- 17.10.20 17:42 Zenek Kapelinder
- 17.10.20 17:56 Jacek Maciejewski
- 17.10.20 19:47 Pawel \"O'Pajak\
- 17.10.20 20:04 Jacek Maciejewski
- 17.10.20 20:29 Poldek
- 17.10.20 23:04 Zenek Kapelinder
- 18.10.20 08:11 Cavallino
- 18.10.20 08:46 Jacek Maciejewski
- 24.10.20 02:07 kk
- 24.10.20 02:28 kk
- 24.10.20 11:40 Poldek
- 24.10.20 12:04 Jacek Maciejewski
- 24.10.20 22:23 kk
Najnowsze wątki z tej grupy
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
Najnowsze wątki
- 2024-12-19 koniki obsiadły kolejki i numerki
- 2024-12-18 Poseł oszukany "na policjanta"
- 2024-12-18 znów chory psychicznie
- 2024-12-18 Katowice => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-18 Poznań => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Katowice => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-18 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-18 Warszawa => Helpdesk Specialist <=
- 2024-12-18 Katowice => Kierownik Działu Zarządzania Platformą Wirtualizacji i
- 2024-12-18 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-18 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-18 Kablówka z modułem CAM
- 2024-12-18 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Wróblewo => Analityk finansowy <=