  • Data: 2018-07-20 20:47:26
    Temat: Re: Powód, dla którego warto zadbać o opony
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Ja już tego flejma zakończyłem. Tam gdzie się podpinasz z podobnymi
    wywodami, zapada cisza - cała gałązka wątku obumiera jak od jakiejś
    zarazy. Nikt się tym nie interesuje. Nic wartościowego dyskusja nie
    wnosi. Zero jakichkolwiek argumentów na temat lub choćby nawet obok
    tematu tylko jakieś brednie w stylu a ty to, a ty tamto. Wskoczenie w
    ciuszki z lateksu plus kajdanki pluszowe nie czynią z Ciebie policjanta
    w dodatku od urojonych zbrodni. :-) Skup się nad konstruktywną dyskusją
    zamiast wciągać innych w swoje gierki słowne. Tą gałązkę zamykam - nie
    skomentuję Twojej poniższej wypowiedzi - bo na 100% będzie :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Marek